gardeshban.ir

گزارش/
از جمله کشورهایی که در زمینه بازی کامپیوتری معروف هستند می‌توان به ژاپن، آمریکا، چین و امارات اشاره کرد.
کد خبر: ۵۹۳۸۴
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :



انتخاب مقصد سفر به نوع سفر دارد و معمولا به بازدید از جاهای گردشگری، مراکز خرید، اماکن تاریخی و تماشا طبیعت و مناظر ختم نمی‌شود، بلکه یکی از جذابیت‌های سفر می‌تواند رفتن به جاهایی که بازی‌های کامپیوتری دارند، باشد. به همین دلیل افراد بسیاری که علاقه‌مند به بازی های کامپیوتری هستند بهتر است به کشورهایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند سفر کنند تا یک سفر جذاب را تجربه کنند. از جمله کشورهایی که در زمینه بازی کامپیوتری معروف هستند می‌توان به ژاپن، آمریکا، چین و امارات اشاره کرد. 

موزه آمریکایی بازی های کلاسیک آرکید

یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشا سیر بازی کامپیوتری از گذشته تا امروز، موزه آمریکایی بازی‌های کلاسیک آرکید است. در این موزه که شامل کنسول‌ها و لوازم بازی کامپیتوری کلاسیک و قدیمی است، می‌توانید ساعاتی را به تماشا این موزه جذاب بگذرانید. این موزه که در همپ شایر واقع شده از جمله مکان‌های معروف بازی در امریکا به شمار می‌رود و در کل نزدیک به ۳۰۰ آرکید در این موزه نگهداری می‌شوند که همگی آن‌ها سالم و متعلق به دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی هستند.

موزه ملی بازی های کامپیوتری

از دیگر مکان‌های مهم برای عاشقان بازی کامپیوتری موزه ملی بازی‌های کامپیوتری است که در تگزاس امریکا قرار دارد. این موزه یکی از موزه‌های ارزشمند در زمینه بازی‌های کامپیوتری است که در آن انواع وسایل و لوازم بازی از آتاری تا بازی‌های نینتندو ۶۴ و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود و شما می‌توانید در بازدید از آن سیر پیشرفت دستگاه‌ها و کنسول‌های بازی را مشاهده کنید.




توکیو، ژاپن

همانطور که می‌دانید ژاپن، یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته جهان و پایتخت آن یعنی شهر توکیو میزبان یکی از نمیشگاه‌های معروف بازی به نام   Tokyo Game Show  است که در زمینه تکنولوژی حرف‌های زیادی دارد. در سفر به توکیو بدون اغراق می‌توانید از تماشا تکنولوژی پیشرفته و دنیا فناوری شگفت زده شوید و بسیاری اماکن جذاب و دیدنی را ببینید. اگر از جمله افراد علاقه‌مند به تماشا بازی‌ های کامپیوتری در کشورها هستید پیشنهاد می‌کنیم تا سری به خیابان Otaku بزنید و با دستگاه‌های آرکید ژاپنی که دارای تنوع زیاد بازی هستند و در سراسر این خیابان قرار دارند بازی کنید و لذت ببرید.

همچنین در این شهر می‌توانید به مکان‌هایی مثل کافه و رستوران‌هایی که دارای تم لوکیشن بازی هستند و با سرو غذاهای جذاب و البته عجیب و غریب از شما پذیرایی می‌کنند بروید و از بودن در لوکیشن بازی کامپیوتری و خوردن غذاهای متنوع و جذاب لذت ببرید.

کنفرانس E3 در کالیفرنیا

اگر جز افرادی هستید که در زمینه طراحی بازی فعالیت می‌کنید یا علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری و قرارگیری در محیطی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، پیشنهاد می‌کنیم در کنفرانس  E3در کالیفرنیا شرکت کنید. در این کنفرانس که به صورت سالانه در ایالت کالیفرنیا امریکا برگزار می‌شود، از بازی‌های جدید رونمایی شده و شرکت‌کنندگان با پوشیدن لباس‌های مبدل و بازی کردن با بازی‌هایی که شاید تا سال‌ها قرار نیست به صورت عمومی منتشر شوند، ساعاتی را به سرگرمی و هیجان بگذرانند. در کنفرانس  E3 شرکت کنندگان علاوه بر قرارگیری در محیطی جذاب و منحصربه‌فرد با بازی کردن و برنده شدن می‌توانند جز بهترین‌های کنفرانس انتخاب شوند و جایزه بهترین‌ها را دریافت کنند و از طرفی از نمایشگاه آن هم وسایل جذابی را خریداری یا هدیه بگیرند.




اتاق فرار Mr. X، چین

در حال حاضر بازی فرار از اتاق در بیشتر کشورها طرفداران بسیاری پیدا کرده و در ایران هم اکثر شهرها از این بازی استقبال زیادی کرده‌اند و اتاق فرارهای مختلفی را با موضوعات جذاب برای دوستداران به بازی‌های معمایی و هیجان‌انگیز طراحی کرده‌اند. اگر سفری به کشور چین دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به اتاق فرار  Mr. X که در شانگهای چین قرار دارد بزنید. در این اتاق فرار که در بین طرفداران بازی‌های کامپیوتری معروف است باید با انجام پازل‌ها و مراحل مختلف، راه فرار از اتاق را پیدا کنید و به سلامت از اتاق بیرون بروید. این اتاق فرار شبیه به بازی‌ کامپیوتری و فکری طراحی شده و به همین دلیل در بین مردم چین و عاشقان بازی بسیار پرطرفدار است.

پارک واقعیت مجازی دبی

از دیگر بازی های کامپیوتری در کشورها که در بین گردشگران بسیار مطرح است، پارک واقعیت مجازی دبی نام دارد. این پارک که در مرکز خرید دبی واقع شده شامل دستگاه‌های بزرگ و بازی‌های متنوع از ترسناک و فان برای بزرگان و بازی مخصوص کودکان و نوجوانان است. اگر از جمله علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های جذاب در محیطی پویا هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به این پارک واقعیت مجازی که پر از دستگاه‌های بزرگ که در پارک‌های مخصوص شبیه‌سازی شده‌اند بزنید و از تجربه بازی در محیطی واقعی لذت ببرید.




 گامسکوم ( Gamescom) آلمان

یکی دیگر از کنفرانس‌های بازی کامپیوتری معروف کنفرانس گامسکوم  (Gamescom) آلمان است. این کنفرانس که هرساله در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود از جمله پرطرفدارترین کنفرانس‌های مخصوص بازی کامپیوتری است که افراد بسیاری را از سراسر دنیا به این کنفرانس می‌کشاند. این کنفرانس شبیه به کنفرانس  E3 کالیفرنیا است، با این تفاوت که در این کنفرانس می‌توانید عاشقان و طرفداران بازی‌های کامپیوتری و طراحان بازی را ببینید و درباره آخرین به روزرسانی بازی‌های کامپیوتری اطلاعات زیادی کسب کنید و چه بهتر از این که با افرادی که علاقه مشترک دارید هم صحبت شوید.

یکی از جذابیت‌های سفر، انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز و متفاوت در مقصد است که از جمله آن‌ها می‌توان به انجام بازی کامپیوتری اشاره کرد. همچنین اگر به کشورهایی مثل ژاپن، چین و امریکا سفر می‌کنید بهتر است بدانید این کشورها در این زمینه بسیار معروف و محبوب هستند و می‌توانید در اماکن مختلف مشغول بازی کامپیوتری شوید. 




الی گشت
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار