gardeshban.ir

در مناطق مختلف جهان برخی مکان‌های دیدنی و زیبایی وجود دارند که نمی‌توان تنها با دیدن چند تصاویر، وجود آنها را باور کرد.
کد خبر: ۵۹۳۷۹
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
در مناطق مختلف جهان برخی مکان‌های دیدنی و زیبایی وجود دارند که نمی‌توان تنها با دیدن چند تصاویر، وجود آنها را باور کرد. یکی از این جاذب‌ها، صخره‌های طبیعی هستند که عناصری مثل حرارت، باد، باران، مواد معدنی و فرسایش آنها را به شکلی زیبا در آورده است که از نزدیک دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه ۵ صخره فوق العاده در جهان را به شما معرفی خواهیم کرد. 




آنتلوپ کنیون – آمریکا

آنتلوپ کنیون، دره‌ای عمیق و باریک در آریزونای آمریکا است. با عبور نور از بین صخره‌های این دره منظره‌ای زیبا و دیدنی ایجاد می‌شود. برای بازدید از این مکان دیدنی، انواع و اقسام تورهای همراه با راهنما وجود دارد که راهنمایی‌های لازم در مورد زمان و نحوه‌ بازدید از ‌دره آنتلوپ کنیون و بهترین فرصت‌ها برای عکاسی را به شما نشان می‌دهند.




کوه رِین بو – پرو

شاید نام کوه رِین بو کمتر به گوشتان خورده باشد اما بدون شک یکی از فوق‌العاده‌ترین و دیدنی‌ترین نقاط دنیا است. این منطقه کوهستانی در منطقه جغرافیاییکوسکو از توابع پرو قرار دارد. این کوه‌ها منظره‌ای زیبا و بی‌نظیر را بوجود می‌آورند که باعث می‌شود هر ساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آنها به کشور پرو سفر کنند.




صخره‌های کربنی – شیلی

این صخره‌های دیدنی که بر اثر فرسایش کربنات کلسیم تشکیل شده‌اند در حاشیه دریاچه‌های شیلی قرار دارند. با سوار شدن بر قایقی کوچک به راحتی می‌توانید از دیدن صخره‌ها و مناظر زیبای آن لذت ببرید.




دره بارون – نپال

دره بارون در دامنه کوه ماکالو از رشته کو‌های هیمالیا و در پارک ملی بارون ماکالو قرار دارد. چشم اندازهای دیدنی این دره؛ آبشاری زیبا و همچنین عمیق‌ترین دره‌ها و فضای سبز است.




دره رودخانه بلاید  – آفریقای جنوبی

دره رودخانه بلاید در آفریقای جنوبی یکی از بزرگ‌ترین دره‌های سرسبز دنیا است. در این دره، انبوه درختان سبز، صخره‌های سرخ ماسه سنگی و تعدادی آبشار وجود دارد که چشم انداز بی‌نظیری را برای جذب گردشگر بوجود آورده است. در این دره گردشگران می‌توانند با پیاده‌روی در مسیرهای خاص و یا با استفاده از اسب به گشت و گذار در آن بپردازند همچنین می‌توانند از امکانات تفریحی دره مثل قایق سواری، ماهیگیری، بالون سواری و دوچرخه سواری لذت ببرند.



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار