gardeshban.ir

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه ثبت‌نام بلیت اتوبوس تهران-نجف آغاز شد، گفت: امکان اعزام مستقیم زائران اربعین حسینی از تهران به نجف اشرف با اتوبوس فراهم شده است.
کد خبر: ۵۹۵۶۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
ثبت‌نام بلیت اتوبوس تهران-نجف آغاز شد


مهدی قلی‌زاده، دبیر ستاد اربعین و رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در تهران اظهار کرد: با تدبیر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و تلاش همکاران در دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و اداره ترانزیت این اداره کل استان تهران و با توجه به توافق صورت گرفته با طرف عراقی جهت توسعه و تسهیل حمل ‌و نقل مسافر به عتبات عالیات و رفاه زائران که از استان تهران عازم هستند، با استفاده از ظرفیت 150 دستگاه اتوبوس عراقی، امکان اعزام مستقیم زائران از مبداء تهران به مقصد نجف اشرف به صورت یکسره، آغاز شد. 

وی افزود: زائرانی که قصد سفر یکسره از مبداء تهران به نجف اشرف را دارند جهت تهیه بلیت، می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر فروش شرکت‌های حمل ‌و نقل بین المللی مسافر مستقر در پایانه غرب به سایت‌های فروش بلیت آن‌ها و یا سایت‌های معتبر و مجاز فروش بلیت در کشور مراجعه و نسبت به رزرو و خرید بلیت اقدام کنند.

به گفته قلی‌زاده این امکان علاوه بر زائرین استان تهران برای کسانی که از مبداء شهرهای اصفهان، قم و ساری نیز قصد عزیمت دارند نیز فراهم شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار