gardeshban.ir

سرپرست اداره حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، از اخذ سند مالکیت آرامگاه شیخ محمود مزدقانی به نام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲-1402 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
آرامگاه شیخ محمود مزدقانی سنددار شد


یدالله یحیی پور ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: سند شش‌دانگ عرصه و اعیان بقعه و محوطه اطراف شیخ محمود مزدقانی به مساحت ۸۷۶ مترمربع به نام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صادرشده است.

سرپرست اداره حقوقی و املاک اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: در اجرای مستندسازی اموال غیرمنقول، این اداره پس از انجام نقشه‌برداری و عملیات ثبتی از طریق اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان سرخه نسبت به اخذ سند مالکیت تک‌برگ بقعه شیخ محمود مزدقانی در روستای مؤمن‌آباد اقدام شده است.

یحیی پور افزود: روند اخذ سند با مساعدت ریاست اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان سرخه و همکاری کارشناسان مربوطه انجام‌شده و اصل سند مالکیت از طریق اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان سرخه تحویل نماینده اداره کل امور اقتصادی و دارایی می‌گردد.

آرامگاه شیخ محمود مزدقانی مربوط به دوره ایلخانی واقع در روستای مؤمن‌آباد، شهرستان سرخه است و به شماره ۱۳۱۸ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار