gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۰۳۲۶
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲-1402 August 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
تردد روان در جاده‌های شمالی و احتمال افزایش ترافیک تا ساعات دیگر/ بارش باران در محورهای ۵ استان


سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: براساس گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در حال حاضر در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت تردد روان گزارش شده است، اما پیش‌بینی می‌شود که به مرور و از ساعاتی دیگر شاهد افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال در این محورها و به خصوص جاده چالوس باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی در برخی از محورهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، همدان و یزد بارش باران وجود دارد. در این شرایط لازم است که رانندگان با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کرده و سرعت مطمئنه را نیز رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای ممنوعیت تردد نیز اظهارکرد:‌در حال حاضر تنها محور غیر شریانی چاهان - زرآباد مسدود است.

شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با این شماره تماس بگیرند تا پیش از شروع سفر، زمان و مسیر مناسبی را انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار