gardeshban.ir

مدیرعامل بانک ملی ایران با حضور در منزل جان باخته تروریستی "علی رضا نخعی" از مدافعان اقتصادی با خانواده های معزز آن عزیز از دست رفته دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 03
گردشبان (gardeshban.ir) :

دیدارمدیرعامل بانک ملی ایران با خانواده

به‌گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده به همراه عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با هدف بزرگداشت و زنده نگاهداشتن نام و یاد تلاشگران و زحمت کشان بانک ، در سفر به استان سیستان و بلوچستان در خانه این عزیز از دست رفته که طی یک حادثه تروریستی مورد سوء قصد قرار گرفت، حاضر شد و با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر نجارزاده در این دیدار تاکید کرد: بانک ملی ایران توجه و رسیدگی به خانواده های معزز ایثارگران، آزادگان، جانبازان و شهدا را رسالت خود می داند و در این راه با عزم و جدیت برای رفع نیازها و دغدغه های آن ها تلاش خواهد کرد.

وی ادامه داد: گرامیداشت نام مدافعان اقتصادی پیش از هر چیز وظیفه همه ما ست و این افتخاری است که از نام و راه آنها محافظت و خانواده هایشان را تکریم کنیم.

گفتنی است، "علی رضا نخعی " از کارکنان (بانکدار) بانک ملی ایران در شعبه زهک استان سیستان و بلوچستان بود که عصر ۱۲ شهریور سال ۱۳۹۲ درحین عزیمت و بازگشت از محل کارش (باجه پایانه مرزی میلک) به شعبه زهک، در جاده توسط افراد مسلح ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت و جان باخت. افراد ناشناس با دنبال کردن خودروی آن مرحوم مورد هدف قرارش می دهند و در یک موقعیت مناسب وی را با گلوله به رگبار می بندند.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار