gardeshban.ir

هتل رادیسون بلو شیشلی هتلی 5 ستاره در شهر استانبول است که یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و استراحت در این شهر به شمار می آید. در این مطلب این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۵۱۱۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رادیسون بلو شیشلی دارای امکاناتی بی شماری است که از میان آنها می توان به 291 اتاق و سوئیت خانوادگی مجلل، رستوران و 2 بار، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز کنفرانس، نگهداری از کودکان با هزینه اضافه، سالن تجاری کسب و کار، میز تور و بلیط، خدمات اتاق، خدمات مبادله ارز، میز پزیرش 24 ساعته، کافیشاپ لابی، رایگان فای و پارکینگ رایگان، سرویس خشکشویی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل رادیسون بلو شیشلی در شهر استانبول با جاذبه های گردشگری فوق العاده همچون موزه مادام توسو، جزیره بیوک ادا، حمام خرم سلطان و مکان های گردشگری دیگر مکانی ایده آل برای اقامت است.

هر صبح این هتل روز خود را با بوفه صبحانه رنگارنگ رایگان  به مهمانان اقامتی هتل آغاز میکند. همچنین ناهار و شام در رستوران à la carte و رستوران معتبر توریستی عرضه می شود.

گزینه های ناهارخوری شامل رستوران Hamdi و استیک رستوران Istan’bull میباشد. مهمانان می توانند از طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و تنقلات در کافه و بار هتل لذت ببرند. کافه کنار استخر نیز در فصل تابستان به راه است.

این هتل نزدیک یکی از ایستگاه های اصلی حمل و نقل عمومی می باشد و شما با کمترین هزینه می توانید به سطح شهر دسترسی داشته باشید. این هتل تا ایستگاه مترو سفاکوی تنها دو دقیقه، و با ایستگاه اتوبوس هم تنها 500 متر فاصله دارد.

این هتل بطوردقیق در آدرس :19 Mayis Street No 2 Sisli 19 Mayıs Mahallesi, 34360 İstanbul, Turkey قرار دارد.



هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی هتل رادیسون بلو شیشلی

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار