gardeshban.ir

هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel یکی از بهترین هتل های شهر آنتالیا در ترکیه است که می توانید تجربه خوبی از سفر را در آن داشته باشید. برای تماشای عکس های هتل و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.
کد خبر: ۲۵۳۴۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel دارای استخر فضای باز با سرسره های آبی فراوان می باشد که 2 کیلومتر با ساحل کادریه فاصله دارد. یک ساحل اختصاصی، وای فای رایگان در تمام ساختمان و سالن ورزشی از امکانات تکمیلی آن می باشند.

اتاق مهمانان دارای بالکنی با منظره ای رو به دریا و زمین بازی گلف می باشد. تلویزیون، ماهوار، حمام خصوصی و آثار هنری بسیار زیبا بر روی دیوار در هر اتاقی یافت می شود.

صبحانه به صورت سلف سرویس می باشد و رستوران بزرگ این هتل انواع غذاهای محلی را برای ناهار و شام تدارک می بیند؛ حتی شیرینی معروف باقلوا را پس از غذا سرو می کند. یک کافه ی مجهز نیز برای علاقه مندان فراهم شده است.

رستوران اصلی هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel ظرفیت بسیار بالایی داشته و انواع غذاهای ترکی، محلی، بین المللی و … را برای میهمانان و توریستهای تور لحظه آخری آنتالیا سرو می کند.

برای لذت بردن توریست ها و گردشگران از اقامت خود در این هتل امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی نظیر سونا و جکوزی، استخر، تنیس، باشگاه کودکان، نمایش های و آوازها، ماساژ، تنیس روی میز، دیسکو، سالن بدنسازی و … فراهم شده اند.

علاوه بر این امکانات، چهارده هزار مترمربع استخر روباز به همراه دو سرسره آبی، شش هزار مترمربع اسخر روباز روبروی ساختمان اصلی و 150 مترمربع استخر سرپوشیده در هتل ملیسا گاردن آنتالیا قرار دارند.

در ساحل خصوصی این می توانید ورزش های آبی مانند موج سواری و اسکی روی آب را انجام دهید. 11 زمین بازی گلف نیز در فاصله ی 10 کیلومتری از هتل قرار گرفته اند.

نزدیک ترین زمین گلف 200 متر با اینجا فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آنتالیا در 35 کیلومتری هتل قرار گرفته. پارکینگ رایگان نیز در دسترس است.

از این هتل سه ستاره تا نزدیک ترین ساحل 1400 متر، تا مرکز بلک هفت کیلومتر تا شهر کادریه دو کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 37 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل ملیسا گاردن: Side mahalesi 1128. SK Alaylar mevkii üzeri, Kumköy Cd., 07330 Manavgat/Antalya, Turkey



هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel   هتل ملیسا گاردن Melissa Garden Hotel

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار