gardeshban.ir

این روزها بسیاری از گردشگران به بوتیک هتل‌ها علاقه پیدا کرده‌اند. در این مقاله بهترین بوتیک هتل‌های استانبول معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 21
گردشبان (gardeshban.ir) :
استانبول هم سهم خود را در هتل‌های لوکس دارد. این هتل‌ها از «کاخ چیراگان» (Çırağan Palace) تا «چهار فصل» تنوع دارند و حتی گاه فراتر می‌روند. البته بسیاری از مسافران این روزها ترجیح می‌دهند در بوتیک هتل‌ها اقامت کنند تا با حس و حال بومی‌تر شهر آشنا شوند. در محله‌های زیبای استانبول، بوتیک‌ هتل‌هایی وجود دارند که از شما مانند خانه خودتان پذیرایی می‌کنند و می‌توانید در این شهر غریب احساس راحتی کنید.

آداهان استانبول

«آداهان استانبول» (Adahan Istanbul) در یک ساختمان زیبا و بازسازی شده به سبک نئوکلاسیک، متعلق به سال ۱۸۷۴ قرار داشته و به زیبایی‌شناسی همراه با سادگی توجه ویژه‌ای نشان داده است. چهل اتاق منحصر به فرد این بوتیک هتل، با مبلمان چوبی سفارشی، ملحفه‌ها و پرده‌هایی با الیاف طبیعی، سینک‌های مرمری اصل، جزئیات معماری مانند سقف طاقی و نقاشی‌های دیواری زیبا از شما پذیرایی می‌کنند. در طبقه آخر می‌توانید رستوران «کشی» (Cachi) را پیدا کنید که صبحانه، ناهار و شام با تمرکز بر مواد اولیه بومی و فصلی به مشتریان ارائه می‌کند. در تابستان، تراس رستوران با گلدان‌های گل و منظره زیبای شهر مانند یک بهشت واقعی می‌شود.

بهترین بوتیک هتل های استانبول برای سفر چندروزه/تصاویر

سوئیت های توم توم

این ساختمان تاریخی و باشکوه، زمانی خانه راهبه‌های فرانسوی و برخی از اعضای شناخته شده خانواده «لوانتین» (Levantine) بوده و در گالاتا قرار دارد. این ساختمان در دهه ۱۸۵۰ ساخته شد و امروزه به یک بوتیک هتل زیبا تغییر کاربری داده است. می‌توانید این هتل را درست روبروی کنسولگری ایتالیا در یک خیابان فرعی آرام پیدا کنید. قابل توجه‌ترین سوئیت لوکس «توم توم» (Tomtom) یک تراس با منظره زیبای «خلیج مارمارا» (Marmara) و جاذبه‌های منطقه «سلطان احمد» دارد. همچنین تمام امکاناتش با مبلمان سفارشی و جکوزی اختصاصی تکمیل می‌شوند. در طبقه آخر می‌توانید «نیکول» (Nicole) یکی از بهترین رستوران‌های اعلای استانبول را پیدا کنید و منویی را پیش روی خود ببینید که کاملاً از مواد اولیه فصلی تهیه شده است. باید حتماً دسرها و نوشیدنی‌های اینجا را هم امتحان کنید!

بهترین بوتیک هتل های استانبول برای سفر چندروزه/تصاویر

هیرلوم استانبول

«هیرلوم استانبول» (Heirloom Istanbul) برای کسانی که به محیط زیست توجه ویژه‌ای دارند ایده‌آل است زیرا به مسائل مرتبط به پایداری محیط توجه ویژه‌ای دارد. این هتل را در ساختمانی متعلق به دوران عثمانی خواهید یافت. فرش‌های دست بافت ترکی، کاغذ دیواری‌های سازگار با محیط زیست، مبلمان دست ساز چوبی و کاشی‌های ساخته شده از شیشه بازیافتی در حمام برخی از مواردی هستند که به جذابیت اینجا اضافه می‌کنند. در کافه و بازار هیرلوم با باغ کوچش، کشاورزان بومی و تولید کنندگان، محصولات خود مانند روغن زیتون از دهکده‌های اژه‌ای را به مهمانان می‌فروشند. می‌توانید صابون طبیعی، شال‌های دست بافت یا ظروف تراشیده شده از چوب زیتون هم خریداری کنید.

بهترین بوتیک هتل های استانبول برای سفر چندروزه/تصاویر

سوماهان

«سوماهان» (Sumahan) سابقاً یکی از کارخانه‌های تولید نوشیدنی دوران عثمانی بود که مورد بازسازی قرار گرفته و به یک بوتیک هتل مدرن در کنار تنگه بوسفر تبدیل شده است. موقعیت این هتل در «چنگل کو» (Çengelköy)، یک محله ثروتمند در قسمت آسیایی که فاصله زیادی با مرکز شهر دارد، به معنی اقامتگاهی ایده‌آل برای مسافرانی است که می‌خواهند صلح و آرامش کنار آب را تجربه کنند. تمام ۱۳ اتاق این بوتیک هتل رو به بوسفر هستند و شومینه و حتی دسترسی به باغ طبقه همکف دارند. رستوران کنار ساحل اینجا تمام روز باز است.

بهترین بوتیک هتل های استانبول برای سفر چندروزه/تصاویر

هتل جورجز

خیابان سنگفرش «سردار اکرم» (Serdar-ı Ekrem) در گالاتا، یکی از جذاب‌ترین خیابان‌های استانبول به شمار رفته و «هتل جورجز» (Georges Hotel) موقعیتی عالی برای لذت بردن از این محله مانند مردم بومی را به شما پیشنهاد می‌کند. اینجا بدون هیچ تابلویی در ورودی، بیشتر شبیه به یکی از آن گنج‌های پنهان گردشگری می‌ماند و رستوران «لو فوموار» (Le Fumoir) آن در طبقه همکف اولین چیزی است که از شما پذیرایی می‌کند. بیست اتاق اینجا همگی سقفی بلند، کفپوش پارکت و مبلمانی مینیمال دارند که بیشتر یادآور خانه‌های به سبک فرانسوی هستند. در طبقه آخر نیز تراسی برای صرف شام و نوشیدنی با منظره استانبول در اختیار دارید.

بهترین بوتیک هتل های استانبول برای سفر چندروزه/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار