gardeshban.ir

شما می توانید از آب ساحل هایی با نشان پرچم آبی در گومولدور لذت ببرید، می توانید در رودخانه های آب شیرین به ماهیگیری بپردازید یا با لذت بردن از ورزش های آبی که در این منطقه فراهم شده تعطیلات رنگارنگی را برای خود ایجاد کنید.
کد خبر: ۲۶۶۹۹
تاریخ انتشار : جمعه ۰۲ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 02
گردشبان (gardeshban.ir) :
اوزدره (Özdere)

اوزدره با انتخاب هایی که با هر بودجه و هرتمایلاتی همخوانی دارند یکی از محبوبترین مقاصد توریستی در طول ماههای تابستان به شمار می رود. اوزدره که نارنگی های مشهور ساتسوما در زمین های حاصلخیزش رشد می کند رنگ های نارنجی، آبی و سبز را با یکدیگر ترکیب می کند.

 تاریخ اوزدره به 7000 سال قبل بر می گردد و میزبان تمدن های بسیاری بوده است. در دهه 1960 این مکان اوزدره نام گذاری شد. این منطقه با ساحلی به طول 30 کیلومتر، سواحلی با نشان پرچم آبی (جایزه ای که به دلیل تمیزی و ایمنی به سواحل داده می شود)، خلیج های زیبا و طبیعتش که رنگ های آبی و سبز را با آب و هوای عالی اش مخلوط می کند یکی از نواحی محبوب برای گردشگران بوده و ارزش دیدن را دارد.

اگر اوزدره را برای تعطیلات ترجیح می دهید می توانید از یکی از انتخاب هایی که این منطقه برای شما فراهم می کند لذت ببرید. می توانید محل اقامت خود را در هتل ها یا اقامتگاه ها پیدا کنید یا می توانید از سفر روزانه خود در کمپ ها و نواحی تعبیه شده برای پیک نیک لذت ببرید. شن و ماسه باورنکردنی، آب تمیز و طبیعت تمیز باعث می شود زندگی روزمره خود را فراموش کنید. اوزدره به کلاروس (Klaros)، کلوفون(Klophon)  و نوشن (Notion)، فرودگاه عدنان مندرس، فرودگاه سلچوک افسوس (Selçuk Ephesus) و کوشاداسی (Kuşadası) نزدیک است.
 
گومولدور (Gümüldür)  

به جز زمین های دارای نارنگی ساتسوما با بوی عالی، گومولدور رنگ های آبی و سبز را با خط ساحلی 7 کیلومتری، سواحل دارای پرچم آبی و هتل ها ترکیب می کند. این یکی از مناطقی است که گردشگری دریایی در آن در حال توسعه است. این منطقه در 50 کیلومتری مرکز شهر ازمیر و 35 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس واقع شده و به لطف همین دسترسی  آسان به یکی از مناطق محبوب عاشقان دریا تبدیل شده است. 

گومولدور در اکتبر و نوامبر پوشیده از میوه های پرتقال است. ساتسوما هم به همین دلیل مشهور است و تولیدات آن به 40 هزار تن می رسد که بیشتر آنها صادر می شود و جایگاه ویژه ای در اقتصاد منطقه دارد.

گومولدور یک مرکز گردشگری است که جایگاه مهمی در اقتصاد منطقه دارد. این منطقه در حالی که میزبان گردشگران محلی و بین المللی است روش های مختلفی را برای گذراندن تعطیلات به آنها پیشنهاد می دهد. 

شما می توانید از آب ساحل هایی با نشان پرچم آبی در گومولدور لذت ببرید، می توانید در رودخانه های آب شیرین به ماهیگیری بپردازید یا با لذت بردن از ورزش های آبی که در این منطقه فراهم شده تعطیلات رنگارنگی را برای خود ایجاد کنید. گومولدور که جمعیتش به 200 هزار نفر می رسد به لطف مجاورت با کلوفون، کلاروس و نوشن در ماههای تابستان گردشگران را به خود جذب می کند.

نام سرگرمی

Menderes

نوع سرگرمی

ساحل

کشور

ترکیه

شهر

ازمیر

ناحیه

ساحلی

ساعت بازدید

تمام روزهای سال

نرخ قیمت ورودی

رایگان

آدرس

Turkey, Izmir, Menderes

مندرس؛سواحل لوکس با تفریحات هیجان انگیز در ترکیه+تصاویر

مندرس؛سواحل لوکس با تفریحات هیجان انگیز در ترکیه+تصاویر

مندرس؛سواحل لوکس با تفریحات هیجان انگیز در ترکیه+تصاویر

مندرس؛سواحل لوکس با تفریحات هیجان انگیز در ترکیه+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار