gardeshban.ir

معاون سازمان حج و زیارت عنوان کرد/
معاون سازمان حج و زیارت گفت: زائران انصرافی حج تمتع می توانند مجددا در کاروانهایی که ظرفیت خالی دارند ثبت نام کنند و در حج ۱۴۰۰ اعزام شوند.
کد خبر: ۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹-1399 April 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
اکبر رضایی گفت: حفظ اولویت و نوبت زائران برای حج آینده محفوظ خواهد ماند و تلاش می‌شود با نظر مساعد شورای عالی حج نرخ ارز برای اعزام زائران به حج تمتع در سال آینده ثابت بماند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله اندکی با حج آینده داریم و با مشوق‌های موجود، متقاضیان مشتاق هستند که نوبت آنها حفظ شود و انصراف ثبت نکنند.

معاون سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه تعداد زائران انصرافی حج تمتع بسیار اندک بوده است گفت: با توجه به شیوع کرونا و مشکلاتی که امسال پیش آمد براساس آمارهای موجود تعداد کمی از زائران بعد از ثبت نام انصراف داده‌اند.

وی افزود: در تعدادی از استان‌ها کاروان‌ها هنوز ظرفیت خالی دارند و افرادی که انصراف دادند و مایل هستند در حج تمتع ۱۴۰۰ اعزام شوند می‌توانند مجدداً ثبت نام کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

رضایی گفت: هیچ محدودیتی برای زائران انصرافی وجود ندارد و هم اکنون به صورت غیر حضوری می‌توانند به سامانه مراجعه و برای حج سال آینده ثبت نام کنند.

به گفته وی، در کل کشور ۵ درصد کاروان‌ها ظرفیتشان خالی است اما در تعدادی از استان‌ها نیز ظرفیت ۱۰۰ درصد تکمیل است و ثبت نامی انجام نمی‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار