gardeshban.ir

امروز صورت گرفت/
مراسم امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۴۹۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹-1399 July 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
در دومین روز از هفته تربیت بدنی با حضور مسعود سلطانی‌فر و علی اصغر مونسان ️مراسم امضا تفاهمنامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

«علی‌اصغر مونسان»  روز یکشنبه پس از امضا تفاهم‌نامه توریسم ورزشی در محل وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: بخش گردشگری ورزشی در دنیا مهم است و با توجه به فرابخشی بودن آن به همکاری همه نهادها نیاز داریم.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم گردشگری، توریسم ورزشی است که باید از این ظرفیت استفاده شود.  گردشگری هم اشتغال‌آفرین است و ارزآوری دارد و توریسم ورزشی می‌تواند در درآمدهای ارزی کمک کننده باشد. با فعال کردن این بخش، توریسم ورزشی تقویت می‌شود.  رویدادهای مهمی در گردشگری ورزشی است که با فعال کردن آن امیدواریم به ارزآوری و گردشگر خارجی کمک کنیم.

مونسان اظهار داشت: در دولت تدبیر ورزش و گردشگری موفق‌ عمل کردند. ٢ هزار و دویست واحد بومی‌گردی و چندین هتل افتتاح طی این مدت به بهره‌برداری رسید.

وزیر میراث فرهنگی، گفت: در حوزه ورزش هم تعداد ورزشگاه‌ها افزایش یافت و زیر ساخت‌های خوبی در ٢ وزارت گردشگری و ورزش وجود دارد که امیدواریم از این طریق رویدادهای جهانی را توسعه دهیم.  توسعه بیشتر در گردشگری به توریسم ورزشی هم کمک بیشتری می‌کند.

 
 


امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و گردشگری/ مونسان: مشترکات زیادی بین وزارت ورزش و گردشگری وجود دارد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار