gardeshban.ir

روسیه بزرگ ترین کشور دنیا به شمار می رود به همین دلیل در این کشور می توانید انواع جاذبه های دیدنی متنوع و همچنین تنوع فرهنگ ها مختلف را به وضوح ببینید.
کد خبر: ۳۴۰۲۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹-1399 September 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
امروزه سفر به روسیه بسیار آسان و با گرفتن ویزا و بلیط هواپیما به راحتی میسر خواهد بود. در این مطلب قصد دارین چندین نکات سفر به روسیه را پیش روی گردشگران عزیز تور روسیه بگذاریم تا با بهترین امکانات و کم ترین هزینه بتوانند سفر خوب و بی دغدغه ای داشته باشند.

قبل هر چیزی در نظر داشته باشید در سفر به روسیه و همچنین دیگر کشور های مشابه شما می توانید با فاصله گرفتن از مکان ها و جاذبه های توریستی این کشور دوری کنید و در کنار مردمان محلی روسیه واقعی را بشناسید.

 
1. با قطار سفر کنید :

اگر قصد دارید در سفرتان با تور روسیه از شهر های مختلف دیدن نمایید بهترین راه سفر با قطار می باشد ، برای تهیه قطار باید بلیط مورد نظرتان را از قبل رزرو کنید و اگر می خواهید هزینه ی بلیط قطار کمتر شود مستقیما از وب سایت راه آهن خریداری نمایید تا هزینه ی اضافی به آژانس های گردشگری ندهید.
 
2. از ایرلاین های ارزان بلیط بگیرید :

یکی از نکات سفر به روسیه تهیه بلیط هواپیما از ایرلاین های ارزان قیمت می باشد که می توانید برای کاهش هزینه از ایر لاین های Ryanair  و EasyJet نیز استفاده کنید و به میزان چشمگیری از هزینه ی سفر به روسیه بکاهید.
 
3.از جاذبه های ارزان قیمت و رایگان بازدید کنید :

یکی از نکات سفر به روسیه بازدید از اماکن رایگان و ارزران قیمت می باشد که می توانید با کمترین هزینه از مکان های دیدنی روسیه بازدید نمایید.این کشور پهناور دارای اماکن مختلف و متنوعی می باشد که از کلیسا های جامع گرفته تا ایستگاه های مترو که جاذبه های گردشگری روسیه محسوب می شوند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار