gardeshban.ir

مدیا وان، یک هتل مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی است که در فاصله ۸ دقیقه ای از ساحل قرار دارد.
کد خبر: ۳۷۴۶۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹-1399 December 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
مدیا وان، یک هتل مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی است که در فاصله ۸ دقیقه ای از ساحل قرار دارد. هتل مدیا وان دبی دارای اتاق های راحتی با تجهیزات کامل، استخر روباز و یک باشگاه بدنسازی مدرن است. این هتل ۴ رستوران دارد و مهمانان در تمام طبقات به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی خواهند داشت.ما در ادامه این مطلب، همه امکانات خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل مدیا وان دبی Media One Hotel را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر بیان میکنیم. با ما همراه باشید:

در بخش پذیرش ۲۴ ساعته هتل می توانید از انبار چمدان استفاده کنید، تحویل اتاق ها به سرعت انجام می گیرد و در نهایت راهنمای گردشگری و تبدیل ارز هم در این بخش وجود دارد. برای استفاده از پارکینگ هتل نیازی به رزرو نیست و استفاده از آن رایگان؛ شما همچنین امکان اجاره ماشین از هتل را خواهید داشت. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست و سیگار کشیدن به جز در بخش های مخصوص، ممنوع می باشد. خدمات اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و واکس کفش از سرویس های شست و شوی هتل هستند و جهت استفاده‌ی آن ها هزینه مجزایی نیاز به پرداخت است.

اینترنت بی سیم در تمام قسمت های هتل قابل دسترس و رایگان می باشد. اگر سفرتان به شهر دبی کاری است، می توانید از دستگاه فکس و کپی و همچنین خدماتی مانند اتاق های کنفرانس و کافی نت بهره ببرید. مغازه سوغاتی، آسانسور، آرایشگاه مردانه و زنانه، امکاناتی برای مهمانان کم توان و خدمات نگهداری از کودکان از دیگر امکانات هتل است.

کارمندان هتل به زبان روسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل مدیا وان دبی

استخر روباز شنای هتل برای شما مهمان عزیز تعبیه شده است که بسیار دوست داشتنی خواهد بود. علاوه بر آن می توانید امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی و سونا و همچنین تراس برای سرگرمی در هتل تدارک دیده شده است.

رستوران های هتل

کافه ام (Café M): این رستوران غذاهای بین المللی را برای میان وعده سرو می کند.

رستوران گاردن آن ایت (Garden on 8): غذاهای این رستوران بین المللی هستند و می توانید برای صرفح ناهار و میان وعده به این رستوران بیایید.

رستوران کوکو (Coco): این رستوران در کنار استخر قرار گرفته و ناهار و شام سرو می کند.

رستوران کوئرتی (Qwerty): غذاهای بریتانیایی این رستوران برای صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می شوند و اگر آب و هوا خوب باشد، می توانید غذایتان را در فضای باز میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

دیوار همه اتاق ها عایق صداست که به همراه سرویس خواب های درجه یک، تهویه مطبوع با کنترل دستی دما و پرده هایی که از ورود نور مزاحم جلوگیری می کند، تضمین خواب آسوده شما خواهد بود. شما همچنین می توانید از میان تشک و بالشت های مختلف، نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در اتاق ها یخچالی گذاشته شده که خوراکی هایتان را در آن بگذارید و همچنین دستگاه قهوه/چای ساز و بطری های آب رایگان قابل مشاهده است. در صورت درخواست می توانید در اتاق سشوار داشته باشید، اما لوازم آرایشی-بهداشتی دیگری نظیر شامپو، صابون و حوله، به طور پیش فرض و رایگان برای شما قرار داده شده است.

تلویزیون موجود شبکه های جهانی پخش می کند، می توانید فیلم های روز اجاره کنید و تلفنی نیز در دسترس شما خواهد بود. سرویس پذیرایی در اتاق هتل مدیا وان دبی ۲۴ ساعته صورت می گیرد که اطلاعات بیشتر را می توانید از میز پذیرش دریافت نمایید. همه اتاق ها به صورت مجزا دکور شده اند.

موارد دیگر عبارتند از:

نظافت روزانه

اینترنت رایگان

گاوصندوق هتلی

دمپایی

اتو و میز اتو (در صورت درخواست)

هتل مدیا وان دبی | سرویس حمام

انواع اتاق های هتل

اتاق هیپ VIP: این اتاق ها ۳۰ متری هستند که یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.

اتاق استاندارد دبل: مساحت این اتاق ها ۳۰ متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره کویین موجود است.

اتاق کلاسیک: فضای ۳۰ متری این اتاق ها با یک تخت دونفره کینگ پر شده است.

سوئیت ۱ خوابه: این سوئیت ها ۷۰ متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره سوپر کینگ در آن ها موجود است.

اتاق اکسکیوتیو: مساحت این اتاق ها ۳۵ متر مربع است که در آن یک تخت دونفره سوپر کینگ وجود دارد.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

ایستگاه تراموای مینا السیاحی: ۴۰۰ متر از شما دورتر است که پیاده ۸ دقیقه ای به آنجا خواهید رسید.

مرکز خرید دبی مارینا: ۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که ۷ دقیقه تا آنجا توسط تاکسی، راه است. با مترو این مسیر، ۳۰ دقیقه و پیاده نیز همین مقدار طول می کشد.

برج خلیفه: تا شما ۱۷.۲ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر را ۱۷ دقیقه ای می رود و اگر مترو سوار شوید ۵۵ دقیقه بعد می رسید.

مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه ۱۷.۲ کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود. توسط اتوبوس تا آنجا، ۱ ساعت طول می کشد و مترو ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه ای شما را می رساند.

مرکز خرید ویلیج: ۱ کیلومتر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی ۲۴ دقیقه شما را ببرد و اتوبوس و مترو هر کدام حدودا ۱ ساعت زمان می خواهند.

جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۱۹.۱ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۲۰ دقیقه ای و اتوبوس ۱ ساعته شما را می رساند.

دبی مال: ۱۸ کیلومتر تا شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود ۱۷ دقیقه بعد به این فروشگاه برسید و با مترو ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.

دبی فریم: ۲۰ کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی ۲۱ دقیقه ای به آنجا برسید.

پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت ۲۰ کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید.

بازار پارچه: ۲۱ کیلومتر از شما دورتر است که اگر با مترو بروید ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه و با تاکسی، ۲۶ دقیقه زمان نیاز است.

پل معلق: برای رفتن به این پل ۲۲ کیلومتر را باید طی کنید که با تاکسی ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود. مترو هم ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه ای شما را می رساند.

فرودگاه بین المللی دبی: ۳ کیلومتر فاصله هتل تا این فرودگاه است که توسط تاکسی ۲۱ دقیقه ای این مسیر طی می شود. با مترو می توانید بعد از ۱ ساعت و ۸ دقیقه به فرودگاه برسید.

فرودگاه بین المللی شارجه: ۱ کیلومتر فاصله ان تا هتل مدیا وان دبی است که با تاکسی می توانید ۴۵ دقیقه ای این مسیر را طی کنید.

مدیا وان؛ هتلی مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی/عکس

مدیا وان؛ هتلی مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی/عکس



مدیا وان؛ هتلی مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی/عکس

مدیا وان؛ هتلی مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی/عکس

مدیا وان؛ هتلی مستقل، مدرن و خلاقانه در قلب دبی/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار