gardeshban.ir

استاندار یزد از دولت آینده خواستار توجه ویژه به گردشگری داخلی و خارجی قطب‌های گردشگری کشور همچون یزد شد و گفت: تردید ندارم که همه دولت‌هایی که امکان روی کار آمدنشان وجود دارد این بحث را به عنوان اولویت دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰-1400 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
«محمدعلی طالبی» در پاسخ به این سئوال که «انتظار شما از دولت آینده در حوزه گردشگری چیست؟»، اظهار می‌کند: انتظاری که از دولت آینده داریم، این است که یزد به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه می‌کند: در عین حال، زمینه‌های حضور گردشگران در استان یزد تسهیل و حمایت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان نیز فراهم شود و از ظرفیت‌های استان خصوصاً در همه شهرستان‎ها نیز به نحو احسن استفاده شود.

استاندار در ادامه با بیان این که امروز موضوع گردشگری به موضوعی عام تبدیل شده است، می‌گوید: شاید در گذشته شاهد اختلاف‌نظرهایی در مورد گردشگری به وی‍ژه وجود گروه‌های موافق و مخالف در این خصوص بودیم یا در خصوص اولویت برای سرمایه‌گذاری در این بخش دو قطب موافق و مخالف یا اولویت اول و چندم وجود داشت، اما اکنون به یک گفتمان عمومی تبدیل شده است.

وی تصریح می‌کند: این که همه گروه‌ها و افراد در حوزه‌های مختلف به اهمیت و جایگاه گردشگری واقف شده‌اند، از اتفاقات خوبی است که طی چند سال اخیر با اهتمام دولت به گردشگری رقم خورده و تردید ندارم که همه دولت‌هایی که امکان روی کارآمدنشان وجود دارد، موضوع گردشگری را به عنوان اولویت دنبال می‌کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار