gardeshban.ir

هتل سنتیر اند رزیدنس از هتل های ۵ ستاره در شهر استانبول است که در خیابان مشهور و پرجنب و جوش استقلال قرار دارد.
کد خبر: ۴۴۵۴۰
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰-1400 June 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سنتیر اند رزیدنس از هتل های ۵ ستاره در شهر استانبول است که در خیابان مشهور و پرجنب و جوش استقلال قرار دارد. 

از تراس های این هتل می توانید خیابان پرتکاپوی استقلال را تماشا کنید. از این هتل تا میدان تکسیم نیز فاصله اندکی وجود دارد و از این طریق می توانید به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید و از جاذبه های دیدنی گوناگونی بازدید کنید، برخی از جاذبه های نزدیک به این هتل عبارتند از برج گالاتا، مرکز خرید دمیرورن، کاخ توپکاپی، کاخ دلمه باغچه و غیره. 

لازم به ذکر است که در هنگام خرید بلیط هواپیما توجه داشته باشید، زیرا نزدیک ترین فرودگاه به هتل Sentire Hotels & Residences Istanbul فرودگاه استانبول است که حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس است. 

برخی از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل عبارتند از اینترنت وای فای، اتاق خانواده، مرکز بدنسازی، اتاق های ضدسیگاری، روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات عمومی هتل سنتیر اند رزیدنس استانبول

این هتل اینترنت وای فای رایگان ارائه می دهد که در تمامی قسمت ها قابل دسترس است. قسمت پذیرش را ۲۴ ساعته در حال فعالیت و تلاش برای فراهم کردن اقامتی بی نظیر خواهید دید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز براساس درخواست مسافران با هزینه اضافی انجام می گیرند. براساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است. 

توجه داشته باشید که هتل سنتیر اند رزیدنس پارکینگ ندارد و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، باید ماشینشان را در خیابان های اطراف هتل پارک کنند. 

در بخش لابی هتل Sentire Hotels & Residences Istanbul می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید، یا در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می توانید به صرافی سر بزنید، همچنین برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر نیز می توانید از میز تور و بلیط گردشگری راهنمایی بگیرید.

پرسنل مجرب به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی این هتل می توان به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق ها در این هتل دارای طراحی مدرنی هستند و انواع گوناگونی دارند که براساس تعداد نفرات و بودجه تان می توانید اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید. همه اتاق ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. 

اتاق ها در این هتل عبارتند از استودیو، استودیو با بالکن، سوئيت جونیور دلوکس با چشم انداز خیابان استقلال، سوئيت دلوکس، سوئيت کورنر، سوئيت خانواده و اتاق خانواده. 

هریک از اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزکار، کاناپه، میزناهارخوری و بالکن هستند.

برخی از اتاق های هتل Sentire Hotels & Residences Istanbul دارای فضای نشیمن بوده که بعد از گشت و گذار روزانه می توانید در این قسمت خستگی در کنید. تنها بعضی از اتاق ها چشم اندازی رو به باغ دارند، ولی اکثرا رو به خیابان هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی بوده که این حمام ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. 

توجه داشته باشید که سوئيت ها در این هتل دارای آشپزخانه مجهز بوده و این آشپزخانه ها نیز شامل اجاق گاز، یخچال، مایکرویو، کتری برقی، توستر هستند. مورد قابل توجه در رابطه با هتل سنتیر اند رزیدنس اینست که آسانسور فقط تا طبقه پنجم دایر است و برای دسترسی به واحدهای استودیو باید بقیه طبقات را از پله ها بروید. همچنین به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق ها ممنوع است.

فاصله هتل سنتیر اند رزیدنس استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه پرا: ۸۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ استانبول: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۷.۱ کیلومتر


سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس

سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس

سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس

سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس

سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس

سنتیر اند رزیدنس؛هتلی ۵ ستاره در خیابان مشهور استانبول/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار