gardeshban.ir

معرفی/
از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که با ۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و جزو زیباترین ساحل‌های منطقه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۴۳۱۸
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱-1401 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس یکی از هتل‌های ۵ستاره در منطقه کمر آنتالیا است. این هتل بی‌نظیر دارای ساحل اختصاصی بوده و یکی از محل‌های اقامتی بسیار مناسب در کمر آنتالیا به شمار می‌رود. برای داشتن اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز پیشنهاد ما رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما است، مطمئناً از این انتخابتان پشیمان نخواهید شد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق خواهید شد. 

هتل نیروانا به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود در میان سایر هتل‌های منطقه دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی دارد و این‌که به دلیل امکانات رفاهی ارائه‌شده عالی در این هتل بی‌نظیرترین اقامت را تجربه خواهید کرد. 

با توجه به اینکه این هتل ۵ ستاره در منطقه بلدیبی واقع‌شده بدین‌جهت می‌توان گفت در میان دریای مدیترانه و کوه‌های توروس واقع‌شده است که طبیعتی رویایی را می‌توانید در محوطه هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya تماشا کنید. 

فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا حدوداً ۲۹ کیلومتر است و تا فرودگاه آنتالیا نیز حدود ۴۳ کیلومتر فاصله وجود دارد. با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این شهر مانند آکواریوم آنتالیا، باغ‌وحش آنتالیا، دروازه هادریانوس بازدید کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اتاق خانواده، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل نیروانا اکسلنس آنتالیا

از امکانات عمومی ارائه‌شده می‌توان به میز تور گردشگری اشاره کرد که با معرفی جاذبه‌های دیدنی و زیبای این منطقه مسافران را با منطقه آشنا می‌کنند. همچنین می‌توانید در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از خدمات مربوط بهره‌مند شوید. با مراجعه به صرافی می‌توانید تبدیل ارز کرده و با خیال راحت وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. 

علاوه بر این‌ها به دلیل آزاد بودن ورود حیوانات خانگی به این هتل کافی است با پرداخت هزینه مربوطه از این خدمات بهره‌مند شوید و اینکه خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل به‌صورت روزانه انجام می‌گیرند. ممکن است سفر شما به این منطقه به دلیل کار و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید با مراجعه به مرکز بیزینس هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و در صورت نیاز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. 

اینترنت وای فای در سراسر نقاط این هتل به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی این مجموعه بدون نیاز به رزرو قبلی و کاملاً رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. امکانات رفاهی مناسب برای آن دسته از افرادی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، در این هتل تعبیه‌شده است. 

برای گشت‌وگذار می‌توانید با کرایه اتومبیل از جاهای مختلف بازدید کنید و اینکه سالن زیبایی و آرایشی نیز در لابی دایر شده و انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی را به مسافران ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه مجرب و کارآزموده هستند، همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی اشاره کرد که با ۹۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و جزو زیباترین ساحل‌های منطقه به شمار می‌رود. یکی از نکات قابل‌توجه در هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya وجود ۱۴ استخر شنا است که همراه با سرسره‌های آبی هستند. تمامی استخرهای موجود در این هتل به‌صورت سالانه دایر هستند. 

امکانات اسپا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید در باشگاه بدن‌سازی ورزش کرده و در حمام ترکی و سونا بدون پرداخت هزینه ریلکس کنید. امکانات مربوط به اسپا نیز عبارت‌اند از انواع ماساژ که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه، کلاب شبانه و انواع ورزش‌های آبی اشاره کرد. سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از بولینگ، موج‌سواری، تنیس روی میز، زمین‌بازی برای کودکان. همچنین زمین سرپوشیده برای کودکان تعبیه‌شده و امکان نگهداری از کودکان خردسال در این هتل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل نیروانا عبارت‌اند از اتاق خانواده مخصوص دو بزرگ‌سال و دو کودک، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده مخصوص ۳ بزرگ‌سال و یک کودک، اتاق خانواده مخصوص چهار بزرگ‌سال، سوئیت لاگون خانواده مخصوص ۴ بزرگ‌سال، اتاق خانواده مخصوص ۳ بزرگ‌سال و دو کودک تا ۱۱ ساله، اتاق خانواده مخصوص دو بزرگ‌سال و ۳ کودک تا ۱۱ ساله، اتاق سینگل استاندارد، اتاق سینگل سوپرییر. 

اتاق‌های موجود در داخل این هتل بسیار لوکس بوده و از امکانات رفاهی مجهزی برخوردارند. در تمامی اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند شوید. در داخل هر یک از واحدهای اقامتی گاوصندوق تعبیه‌شده و اینکه تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای نشیمن نیز جزو سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya محسوب می‌شوند. 

سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، کتری برقی و بالکن. توجه داشته باشید که تمامی اتاق‌ها شامل پنجره و دیوارهای عایق صدا بوده و بدین‌جهت اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. برای دسترسی به‌تمامی طبقات می‌توانید سوار آسانسور شوید و به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند. از پنجره و بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از باغ و کوه را تماشا کنید.

رستوران هتل

با اقامت در این هتل می‌توانید انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین انواع نوشیدنی نیز در قسمت بوفه رستوران و بار استخر کلاب ساحلی ارائه می‌شود.

فاصله هتل نیروانا مدیترانه اکسلنس آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا دینوپارک آنتالیا: ۴ کیلومتر


هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya

هتل Nirvana Mediterranean Excellence Antalya
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار