gardeshban.ir

هتل پارک از هتل‌های ۳ ستاره در شهر باتومی گرجستان است. این هتل در خیابان ملیکیشویلی واقع‌شده است که جزو مناطق مشهور شهر باتومی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۴۰۴۵
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل پارک از هتل‌های ۳ ستاره در شهر باتومی گرجستان است. این هتل در خیابان ملیکیشویلی واقع‌شده است که جزو مناطق مشهور شهر باتومی به شمار می‌رود و به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب خود سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. 

این هتل سه ستاره دارای شاتل فرودگاهی بوده و از این طریق می‌توانید مسافت ۶ کیلومتری تا فرودگاه را طی کنید، بدین‌جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل درخواست استفاده از شاتل فرودگاهی را اعلام کنید. 

با انتخاب این هتل برای اقامت در عرض دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید، همچنین از پنجره‌های اتاق‌های هتل Hotel Park Batumi می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریا را تماشا کنید. از جاذبه‌های دیدنی و مشهور نزدیک به این هتل می‌توان به ساحل باتومی، مجسمه علی و نینو، موزه مردم‌شناسی باتومی اشاره کرد. 

فرودگاه نیز با ۶ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است که باید بابت این مورد هزینه پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، ساحل، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارک باتومی

از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. همچنین تورهای گردشگری در لابی این هتل دایر گردیده شده و مسافران را برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به نقاط مختلف شهر می‌برند. امکانات دیگر مانند اتوکشی در لابی هتل دایر شده که به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد ولی برای بهره‌مندی از لباسشویی باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. 

خدمات مربوط به بیزینس و فکس و کپی نیز در این هتل وجود دارد و مسافرانی که به قصد کار و تجارت عازم شهر باتومی می‌شوند، با خیال راحت می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. اینترنت وای فای در اتاق‌های هتل Hotel Park Batumi قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. 

پارکینگ هتل پارک نیز به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل و بدون نیاز به رزرو قبلی قابل‌استفاده است. کارکنان این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. سالن آرایشی و زیبایی نیز برای استفاده مسافران تعبیه‌شده است و انواع خدمات مربوط به پوست مو زیبایی را ارائه می‌دهند.

امکانات تفریحی هتل

از میان امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده علاوه بر استخر روباز می‌توان به تورهای پیاده‌روی و تورهای آشنایی با جاذبه‌های محلی و فرهنگی اشاره کرد که برای شرکت در این تورها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های موجود در داخل هتل پارک باتومی عبارت‌اند از اتاق تریپل، اتاق خانواده، اتاق توئین لارج، اتاق دوبل، سوئیت کینگ شامل یک اتاق‌خواب و پذیرایی، اتاق توئین، اتاق دوبل با چشم‌انداز باغ. در میان اتاق‌های موجود در داخل هتل پارک باتومی اتاق‌های خانواده جزو پرطرفدارترین اتاق‌ها هستند که شامل تراس بوده و از روی آن می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از محیط اطراف را تماشا کنید. 

از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Hotel Park Batumi می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، کتری برقی، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. علاوه بر امکانات ذکرشده می‌توان به ورودی اختصاصی و عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌های اتاق اشاره کرد.

 همچنین سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، میز کار و لوازم شستشو جزو امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها هستند. امکان استعمال سیگار در اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده و افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.

رستوران هتل

وعده صبحانه همه‌روزه در هنگام صبح برای مسافران در رستوران هتل Hotel Park Batumi ارائه می‌شود.

فاصله هتل پارک باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۵۵۰ متر
فاصله تا بلوار باتومی: ۸۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس: ۱ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۳.۸ کیلومتر


هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi

هتل Hotel Park Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار