gardeshban.ir

هتل یورو پلازا از هتل‌های چهار ستاره در شهر استانبول است. این هتل به دلیل قرارگیری در منطقه بی اوغلو جزو هتل‌های بسیار مشهور استانبول به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۴۳۱۹
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱-1401 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل یورو پلازا از هتل‌های چهار ستاره در شهر استانبول است. 

این هتل به دلیل قرارگیری در منطقه بی اوغلو جزو هتل‌های بسیار مشهور استانبول به شمار می‌رود، همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی بسیار آسانی تا فرودگاه استانبول خواهید داشت، همین امر سبب می‌شود تا در طول سال از نقاط مختلف جهان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام کنند. 

موقعیت جغرافیایی این هتل به‌گونه‌ای است که به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید از نقاط مختلف شهر استانبول بازدید کنید، همچنین به دلیل نزدیکی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به این هتل بازدید از همه آن‌ها به گردشگران توصیه می‌شود، برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از مسجد و موزه ایاصوفیه، کاخ و موزه توپکاپی، کاخ دلمه باغچه، آب‌انبار باسیلیکا و چند جای دیگر. 

از نقاط نزدیک به هتل Euro Plaza Hotel Istanbul می‌توان به خیابان مشهور استقلال و برج گالاتا اشاره کرد که با ۱.۸ کیلومتر فاصله از این هتل جزو مشهورترین جاهای دیدنی استانبول به شمار می‌روند. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ و اتاق خانواده.

امکانات عمومی هتل یورو پلازا استانبول

از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به کرایه دوچرخه اشاره کرد که مسافران به‌وسیله دوچرخه می‌توانند از محوطه و جاهای دیدنی نزدیک به این هتل بازدید کنند. میز تور گردشگری نیز در لابی دایر شده تا از طریق آن‌ها با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی آشنا شوید. بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر است. با توجه به قوانین هتل یورو پلازا ورود حیوانات خانگی به داخل هتل آزاد بوده ولی باید بابت این کار در هنگام رزرو درخواست دهید و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. 

برای برگزاری جلسات کاری در هتل Euro Plaza Hotel Istanbul می‌توانید به مرکز بیزینس موجود در هتل رفته و با استفاده از فکس و فتوکپی جلسات خود را برگزار کنید، البته باید بابت این کار هزینه پرداخت کنید. 

خدمات مربوط به خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوکشی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و پرسنل به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. به یاد داشته باشید که به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل هتل و اتاق‌ها برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که این استخر روباز بوده و به‌صورت فصلی دایر می‌شود، ساعت کاری این استخر ۱۰ صبح تا ۸ عصر است و فقط برای بزرگ‌سالان مناسب بوده و در کنار آن می‌توانید از چتر و صندلی آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین استخر سرپوشیده موجود در این هتل در طول سال دایر بوده و ساعت کاری این استخر نیز از ۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب است. 

این استخر نیز برای بزرگ‌سالان طراحی‌شده و لحظات خوشی را برای مهمانان ارائه می‌دهد. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Euro Plaza Hotel Istanbul عبارت‌اند از کلاب سلامتی که شامل سونا، حمام ترکی و اتاق بخار است، مطمئناً بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه به چنین جایی احتیاج خواهید داشت. 

در این بخش می‌توانید از انواع ماساژ و خدمات مربوط به اسپا بهره‌مند شوید و جکوزی داغ و خدمات مربوط به زیبایی نیز در این مرکز ارائه می‌شود. سایر تفریحات ارائه‌شده عبارت‌اند از کلاس آشپزی، تور دوچرخه‌سواری، تور پیاده‌روی و سرگرمی‌های عصرانه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق خانواده، اتاق تریپل استاندارد و سوئیت دلوکس با چشم‌انداز دریا. همه اتاق‌های موجود در این هتل شامل فضای نشیمن بوده و اینکه در داخل اتاق‌ها می‌توانید از تجهیزاتی مانند میز کار و حمام اختصاصی بهره‌مند شوید. 

سایر خدمات و امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون و تلفن، محل عبور و مرور ویلچر. پنجره‌ها و دیوارهای واحدهای اقامتی هتل Euro Plaza Hotel Istanbul عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند.

رستوران هتل

هتل یورو پلازا شامل رستوران بوده و انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید و صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در هنگام صبح ارائه می‌شود.

فاصله هتل یورو پلازا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان تکسیم: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد و موزه ایاصوفیه: ۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۳.۳ کیلومتر


هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul

هتل Euro Plaza Hotel Istanbul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار