gardeshban.ir

هتل اولد استریت بوتیک باکو یک هتل ۴ طبقه است که در قلب شهر باکو واقع شده و به میهمانان و بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از منظره دیدنی باکو لذت ببرند.
کد خبر: ۵۴۴۱۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱-1401 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل اولد استریت بوتیک باکو یک هتل ۴ طبقه است که در قلب شهر باکو، ایچاری شهر (شهر قدیم) واقع شده است و به میهمانان و بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که از منظره دیدنی باکو لذت ببرند. 

شهر قدیمی هسته تاریخی باکو است. در دسامبر ۲۰۰۰، شهر قدیمی باکو، شامل کاخ شیروانشاهان و برج دختر، اولین مکانی در آذربایجان بود که توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی طبقه بندی شد. 

این هتل در فاصله چند قدمی ایستگاه متروی ایچری شهر و برج دختر واقع شده است. کاخ اسماعیلیه، برج‌های شعله و پارک فیلارمونیک از برترین جاذبه‌های دیدنی باکو به شمار می‌آیند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی حیدر علی اف است که ۲۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. 

امکانات کلی هتل اولد استریت بوتیک باکو

برای راحتی و آسایش میهمانان خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور و انبار چمدان در هتل Old Street Boutique Hotel Baku ارائه می‌شود. این هتل دارای تراس و منظره‌ای از دریا است و میهمانان می‌توانند از نوشیدنی در بار لذت ببرند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کرده و نگرانی از این بابت نداشته باشند. 

شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. 

برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، سیستم اعلام و اطفا حریق در هتل تعبیه شده است. برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه خودرو فراهم شده است. هنگام اقامت در هتل اولد استریت بوتیک باکو با انواع ماساژها می‌توانید به بدن خود استراحت دهید. همچنین برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در تورهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی شرکت کنید. 

نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل در دسترس میهمانان قرار می‌گیرند. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود. پرسنل با اخلاق و با تجربه هتل به زبان‌های آذربایجانی، انگلیسی، روسی، ترکی و اوکراینی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و تخلیه اتاق از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل اولد استریت بوتیک باکو عبارتند از:

• اتاق خانوادگی
• اتاق دبل لوکس
• اتاق دبل لوکس با چشم‌انداز دریا
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین

اتاق‌های روشن و بزرگ این هتل دارای تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است. اتاق‌ها دارای حمام خصوصی مجهز به دوش نیز هستند. امکانات اضافی شامل حوله حمام، سشوار و لوازم آرایشی رایگان است. صبحانه را می‌توانید سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل

تراس رستوران روباز در طبقه فوقانی با طراحی شیک، فضای شرقی و چشم انداز زیبا، میهمانان و بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. مسافرانی که به دنبال لذت بردن از خرچنگ هستند می توانند به چینار بروند. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید از یک رستوران غذاهای دریایی مانند Sky Grill، Hilton Baku، Port Wine & Grill یا Zeytun دیدن کنید. بار هتل Old Street Boutique Hotel Baku انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد.

فاصله هتل اولد استریت بوتیک باکو تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج دختر: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه ادبیات آذربایجان نظامی: ۳۰۰ متر
فاصله تا میدان فواره‌ها: ۴۰۰ متر
فاصله تا موزه ملی تاریخ آذربایجان: ۴۰۰ متر
فاصله تا باغ فیلارمونیک: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج‌های شعله: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: ۴.۲ کیلومتر


هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku

هتل Old Street Boutique Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار