gardeshban.ir

معرفی/
هتل ریکسوس پریمیوم دبی دارای معماری بسیار زیبا و متعلق به گروه هتل سازی رکسوس است که در ساحل جمیرا دبی واقع شده است.
کد خبر: ۵۴۶۷۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱-1401 April 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ریکسوس پریمیوم دبی هتلی پنج ستاره است که در سال ۲۰۱۷ و درسی وپنج طبقه ساخته شده است. هتل ‌های زنجیره‌ ای ریکسوس نامی آشنا برای همه مسافران در سراسر دنیا هستند و به علت سرویس دهی لوکس، مهمان‌ نوازی مطابق با استانداردهای بین المللی و سیستم غذایی منحصر به فرد علاوه بر محبوبیت، اعتماد مهمانان را نیز به خود جلب کرده اند. 

هتل ریکسوس پریمیوم دبی دارای معماری بسیار زیبا و متعلق به گروه هتل سازی رکسوس است که در ساحل جمیرا دبی واقع شده است. 

به جرات می توان گفت ساحل جمیرا دبی یکی از خاص ترین جاهای دیدنی دبی است. این ساحل گزینه مناسبی برای افرادی است که به فکر گذراندن اوقات خود در ساحل دبی و استراحت و تفریح هستند. با خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل این سفر رویایی را برای خود رقم بزنید.

اتاق های هتل ریکسوس پرمیوم دبی و امکانات آن ها

این هتل کلاً دارای ۴۱۴ اتاق می باشد دکوراسیون فضای اتاق ها و سوئیت های هتل رکسوس پریمیوم دبی بسیار خاص و منحصر به فرد است. پنجره های بلند و قدی به قدری فضای داخلی اتاق ها را دلباز و دلچسب کرده که شما نیاز به رفتن از اتاق ندارید چرا که با همین نمایی که دارید از منظره کل شهر و آسمان های بلند و جذاب لذت کافی را می برید.

نمای بعضی از اتاق ها رو به دریا هستند و شما هر صبح که از خواب بیدار می شوید با منظره دریا انرژی صبحگاهی را دریافت کرده و شب هنگام با صدای آرام امواج دریا به خواب خواهید رفت. بقیه اتاق های هتل رو به شهری پر از آسمان خراش های بلند هستند که شکوه و زیبایی شان در شب بیشتر به چشم می خورد. 

شب ها چراغ های این برج ها همه ی جای شهر را روشن کرده و منظره جالبی را ایجاد می کند که از تماشایش سیر نخواهید شد. پنج نوع اتاق در این هتل وجود دارد که همگی مجهز به تلویزیون ۴۸ اینچ صفحه تخت، فضای نشیمن جدا از اتاق خواب، اینترنت رایگان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، چای/ قهوه ساز و حمام بزرگ که دارای وان و دوش مجزا بوده و حوله و دمپایی نیز در آن قرار داده شده است.

رستوران هتل

حال که از امکانات و زیبایی هتل Rixos Premium JBR Dubai گفتیم نوبت به بخش خوشمزه و دلچسب این هتل می رسد. هتل پریمیوم دبی به خاطر رستوران های منحصر به فرد خود شناخته شده و کمتر کسی است که آن را نشناسد. این رستوران ها همراه با فضای دلنشین و آرام و بسیار لوکس در این هتل بهترین غذاها را برای شما سرو می کنند. در رستوران ترکوئیز انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی پخت و سرو می شود. این غذاهای ترکیه ای با بهترین مواد اولیه تهیه شده و طعم بسیار عالی دارند. 

علاقه مندان به استیک حتماً باید سری به رستوران اس تی کا بزنند این رستوران با بهترین استیک ها و فضای دلنشین و لوکس آماده پذیرایی از مهمان ها می باشد .اگر هوس پیتزا یا پاستا کرده‌اید می ‌توانید به رستوران لویی گیا بروید، این رستوران با غذاهای ایتالیایی منحصر به فرد خود طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

هتل ریکسوس پریمیوم دبی همانطور که گفتیم از تنوع غذایی بالا و رستوران های متعددی برخوردار است و می توانید با مراجعه به کافی شاپ بلک تب کرفت بررگرز اند شیکز همبرگر های جذاب و دلخواه خود را سفارش دهید. با گشت و گذار و خرید در شهر و بازگشت به هتل نوبت به نوشیدن آب میوه های تازه نوشیدنی های سرد و گرم در کافه رستوران آذرییو می رسد که جان تازه ای به شما خواهند داد. در نهایت در رستوران ریور یا بیچ گریک هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اسپانیایی و یونانی را می توانید سفارش دهید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل

این هتل امکانات تفریحی ورزشی زیادی دارد از جمله آن ها می توان به خدمات سونا و جکوزی، زمین گلف، ماهیگیری، غواصی، قایقرانی، کلاس فیتنس یا تناسب اندام با دستگاه های مجهز، ماساژدرمانی، ورزش های آبی، خدمات آرایشی، استخر کودکان، اجرای موسیقی زنده و تور کلاس های فرهنگ بومی اشاره کرد. برای کودکان زمین مخصوص بازی و شبکه تلویزیونی مخصوص فراهم شده است.

امکانات و خدمات کلی هتل

مهمانان این هتل به خدمات و امکانات فراوانی مانند خدمات کانسیرج، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره دسترسی خواهند داشت.

فاصله هتل ریکسوس پریمیوم دبی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله هتل تا ساحل میدان: ۰.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا سینمای جی بی آر راکس: ۰.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دریاچه دبی مارینا: ۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی آکوا ونچر : ۶ کیلومتر
فاصله هتل تا برج العرب: ۸.۵ کیلومتر


هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai

هتل Rixos Premium JBR Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار