gardeshban.ir

هتل آلپ این در مرکز شهر باکو قرار دارد. آلپ این از هتل‌های ۴ ستاره شهر باکو و بسیار مناسب برای سفرهای دو نفره است.
کد خبر: ۵۴۵۲۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱-1401 April 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آلپ این در مرکز شهر باکو قرار دارد. آلپ این از هتل‌های ۴ ستاره شهر باکو و بسیار مناسب برای سفرهای دو نفره است. با اقامت درBaku Alp Inn Hotel دسترسی راحتی به جاذبه‌های باکو خواهید داشت. ایستگاه مترو گنجلیک در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی از تمام جاهای دیدنی باکو بازدید کنید.


امکانات کلی هتل آلپ این باکو

در هتل ۴ ستاره آلپ این امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اصلی هتل آلپ این شامل اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش، خدمات چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، خودپرداز، اتاق چمدان، صرافی و خدمات تور ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. آلپ این از هتل‌های چندزبانه باکو است و به ۵ زبان آذربایجانی، انگلیسی، ترکی، روسی و عربی در این هتل صحبت می‌شود. 

هتل آلپ این باکو پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۷ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید در سراسر شهر گردش کرده و از تمام جاهای دیدنی باکو بازدید نمایید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. 

خدمات نظافت روزانه و پرس شلوار در این هتل رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، لاندری و خشک‌شویی نیز برخوردار شوید. برای خرید وسایل مورد نظر سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. 

امکانات دیگر هتل آلپ این شامل آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات است. فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری همایش، هتل آلپ این را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. 

لازم به ذکر است استعمال سیگار در مناطق مشترک ممنوع است و برای این منظور می‌توانید از اتاق سیگار استفاده کنید. ناگفته نماند فاصله فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف تا این هتل ۱۸ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها

۳۰ واحد اقامتی شیک و زیبا در این مجموعه قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد دوبل، اتاق استاندارد تویین، اتاق تریپل (با منظره شهر) و سوئیت است. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها محیط روشن و دل‌بازی را ایجاد کرده‌اند. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی‌بار در تمام واحدهای اقامتی قرار دارد. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به پنکه سقفی، میز، پرده‌های ضدنور، اتو، میز اتو، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به نوع اتاق انتخابی دارد و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید. برای کودکان زیر ۳ سال تخت اضافی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی مثل تورهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است. پس از گردش در شهر و گذراندن یک روز شلوغ، مراجعه به مرکز اسپا می‌تواند انرژی دوباره‌ای به شما بدهد. این مجموعه دارای امکاناتی مثل سونا است، همچنین می‌توانید از سرویس ماساژ استفاده کنید. این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد، با قدم زدن در اطراف هتل با جاذبه‌ها، موزه‌‌ها، گالری‌ها و مراکز خرید متعددی روبرو خواهید شد.

رستوران هتل

برای شروع روز صبحانه‌های کانتیننتال، ایتالیایی، گیاهی، وگان، حلال، بدون گلوتن و آمریکایی پیش رویتان خواهد بود. صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان یا رستوران نوش جان کنید. منوی ناهار و شام شامل غذاهای اروپایی و آذربایجانی است. ناگفته نماند در صورت درخواست لوازم باربکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. البته رستوران‌های دیگری هم در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل آلپ این باکو از جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله از میدان آزادی: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله از میدان فواره: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله از قلعه دختر: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله از کاخ شیروانشاه: ۴٫۱ کیلومتر
فاصله از موزه فرش آذربایجان: ۴٫۸ کیلومتر


هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku

هتل Alp Inn Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار