gardeshban.ir

هتل ۳ ستاره میراژ در ۱۰۰ متری باغ گیاه شناسی در ایروان قرار دارد. ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان تاریخی و غنی از نظر فرهنگی، چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد.
کد خبر: ۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۳ ستاره میراژ در ۱۰۰ متری باغ گیاه شناسی در ایروان قرار دارد. ایروان به عنوان پایتخت ارمنستان تاریخی و غنی از نظر فرهنگی، چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد. 

این شهر به خاطر میادین، پارک‌ها، بناهای تاریخی و دلمه‌های خوشمزه‌اش شناخته شده است. باغ وحش ۱۵۰ متر با هتل فاصله دارد. تئاتر اپرای ارمنستان در ۳ کیلومتری این هتل قرار دارد. از جاذبه‌های قابل توجه ایروان، قلعه اربونی به عنوان زادگاه شهر در نظر گرفته می‌شود. تئاتر اپرای ایروان تالار اصلی تماشای پایتخت ارمنستان است، 

گالری ملی ارمنستان بزرگترین موزه هنری ارمنستان است و ساختمانی مشترک با موزه تاریخ ارمنستان دارد. کتابخانه ماتناداران یکی از بزرگترین انبارهای کتاب‌های باستانی و قدیمی را در خود جای داده است. ایستگاه قطار ایروان در ۱۰ کیلومتری و فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ۱۸ کیلومتری هتل میراژ قرار دارند. 

برای خرید بلیط هواپیمای ایروان می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Mirage Hotel Yerevan اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل میراژ ایروان

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. 

برای تهیه بلیط اماکن دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و با رزرو بلیط جاهای دیدنی وقت ارزشمند خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. این هتل دوستدار حیوانات است بنابراین هیچ مانعی برای آوردن حیوانات خانگی خود به داخل هتل Mirage Hotel Yerevan ندارید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید خودرو کرایه کنید. 

رفت و برگشت به فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی آسان می‌شود. به هنگام گشت و گذار در شهر می‌توانید پول و اشیای با ارزش خود را به صندوق امانات سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. یک آرایشگاه نیز در این هتل وجود دارد. استعمال دخانیات در هتل میراژ ایروان ممنوع است به همین دلیل فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. 

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. یک استخر سرپوشیده و سونا نیز در هتل وجود دارد که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. 

علاوه بر امکاناتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل میراژ ایروان عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق دبل بزرگ
• اتاق دبل
• اتاق دبل لوکس
• اتاق سه تخته لوکس
• سوئیت استاندارد

اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مبل و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها دارای سشوار و حوله هستند. سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. با اینترنت پر سرعت موجود در اتاق‌ها می‌توانید به ایمیل‌های خود پاسخ داده و ارتباط خود را با دنیای مجازی حفظ کنید.

رستوران هتل

هتل Mirage Hotel Yerevan فاقد رستوران است. میهمانان می‌توانند در کافه‌ها و رستوران‌هایی که ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند، غذا بخورند. بار هتل با انواع نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است.

فاصله هتل میراژ ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آبشار ایروان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هوانس تومانیان: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک عشاق: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان جمهوری: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت گریگوری: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد آبی: ۵.۹ کیلومتر


هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan

هتل Mirage Hotel Yerevan
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار