gardeshban.ir

هتل لاگون بیچ ریزورت لنکاوی که برای تفریح و آرامش ایده آل است، در نزدیکی فرودگاه لنکاوی واقع شده است.
کد خبر: ۵۵۰۵۴
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل لاگون بیچ ریزورت لنکاوی که برای تفریح و آرامش ایده آل است، در نزدیکی فرودگاه لنکاوی واقع شده است و با موقعیت مناسب خود به راحتی از فرودگاه قابل دسترسی است، این استراحتگاه دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را نیز دارد. 

این هتل امتیازهای ویژه‌ای دارد که از آن‌ها می‌توان به وجود ساحل خصوصی زیبا، استخر روباز و امکانات بیشمار دیگری که در ادامه متن بطور مفصل بیان خواهد شد، اشاره کرد. طبق نظرسنجی‌های اعلام شده هتل Langkawi Lagoon Beach Resort نظر مسافران را به خود جلب کرده‌است و اکثر مسافران این هتل از اقامت خود احساس رضایت داشته‌اند. 

شهر لنکاوی جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد که از جاهای دیدنی لنکاوی می‌توان به تله کابین لنکاوی، بازار شبانه تمونیانگ، بهشت پرندگان لنکاوی، مزرعه برنج سوخته و ... اشاره کرد. بهتر است با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و در کنار اقامت در این هتل زیبا از جاهای دیدنی این شهر لذت ببرید و سفر خوب و خوشی را برای خود و همراهانتان به یادگار بگذراید.

امکانات عمومی هتل لاگون بیچ ریزورت لنکاوی

هتل ۴ ستاره Langkawi Lagoon Beach Resort دارای امکانات خوب و مناسبی است که بطور مفصل بیان خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست این هتل دارای واحدهای اقامتی است که اکثر آن‌ها دارای لوازم مورد نیاز برای آشپزی هستند. 

همانطور که از عکس‌های هتل پیدا است، فضای کلی هتل بسیار تمیز و مرتب است و نظافت بصورت روزانه در هتل انجام می‌شود. دوربین‌های مدار بسته‌ای که در بخش‌های عمومی ساختمان هتل وجود دارد می‌تواند این امکان را به شما دهد که با خیال راحت از لحاظ امنیتی در هتل رفت و آمد کنید. هتل مجهز به تهویه مطبوع است و شما می‌توانید در هوای تمیز حاصل از آن اقامت بسیار خوبی را تجربه کنید. پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا با خیال راحت بتوانند در صورت نیاز از آن استفاده کنند. از دیگر امکانات بهداشتی هتل می‌توان به لاندری، اتو و خشکشویی اشاره کرد. 

آسانسور نیز در هتل وجود دارد تا به راحتی بتوانید در واحدهای طبقات بالا اقامت داشته‌باشید. انگلیسی و مالزیایی زبان‌هایی هستند که می‌توانید توسط آن با کارکنان هتل در ارتباط باشید. همانطور که قبلا اشاره شد این هتل دارای یک استخر روباز است که می‌تواند در آب و هوای گرم این منطقه به شما کمک می‌کند تا از اقامت خود لذت ببرید. از موارد بسیار مهم در این هتل نبود اینترنت است پس اگر کار مهمی دارید حتما در رابطه با این مورد مهم توجه کافی را قبل از رزرو هتل داشته‌باشید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل Langkawi Lagoon Beach Resort از دکوراسیون بسیار خوبی برخوردار هستند و شما به راحتی می‌توانید اقامت خوبی را در آن‌ها تجربه کنید. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و همانند سایر بخش‌های هتل این مورد سبب شده تا اقامت شما دلپذیرتر شود. تلویزیون موجود در واحدها قابلیت اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای را دارند. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار جذاب است زیرا عنصر اصلی به کار رفته در آن‌ها چوب است و می‌توانید در این واحدها زیبایی را نظاره‌گر باشید. واحدها تقریبا همه موارد مورد نیاز برای اقامت چند روزه دارند. حمام و سرویس بهداشتی با لوازم بهداشتی مورد نیاز در تمام واحدها وجود دارد. آشپزخانه نیز در واحدها وجود دارد تا بتوانید در واحدهای خودتان آشپزی کنید.

انواع اتاق‌های هتل:

• واحد دلوکس توئین یا دابل با چشم انداز فضای سبز
• واحد دلوکس توئین یا دابل با چشم انداز دریا
• اتاق خانوادگی با چشم انداز فضای سبز
• اتاق خانوادگی با چشم انداز دریا
• کلبه با چشم انداز آب گرم
• کلبه جونیور با چشم انداز ساحل
• کلبه پریمر

رستوران هتل

رستوران بسیار شیکی در این هتل وجود دارد که می‌تواند برای شما لذت سفرتان را دو چندان کند. تمام وعده‌های غذایی را در محیط بهداشتی و زیبای این ریتوران می‌توانید سرو کنید.

فاصله هتل لاگون بیچ ریزورت لنکاوی تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا بندر تلاگا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا تله کابین لنکاوی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا دنیای زیر آب لنکاوی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا پل هوایی لنکاوی: ۷.۳ کیلومتر


هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort

هتل Langkawi Lagoon Beach Resort
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار