gardeshban.ir

هتل وان لایف یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر وان ترکیه است که در طول سال مملو از مسافر می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۱۶
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل وان لایف یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر وان ترکیه است که در طول سال مملو از مسافر می‌شود. همان‌طور که می‌دانید یکی از شهرهای پرطرفدار برای هم‌وطنان ماست و همین امر سبب می‌شود تا در انتخاب هتل مناسب دقت داشته باشند و بی‌شک این هتل یکی از جاهای بسیار مناسب برای اقامت به شمار می‌رود. برای دسترسی به فرودگاه وان می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید. 

این هتل زیبا در منطقه‌ای قرارگرفته است که دسترسی به نقاط مختلف و جاهای دیدنی شهر وان بسیار آسان است، برخی از جاهای دیدنی وان عبارت‌اند از قلعه وان، مرکز خرید وان AVM، دریاچه وان و موزه وان. به یاد داشته باشید که فاصله هتل Van Life Hotel تا ایستگاه اتوبوس و قلعه وان ۳ کیلومتر است. 

بازدید از این قلعه به همه مسافران پیشنهاد می‌شود. همچنین بسیاری از هم‌وطنان برای خرید به این شهر سفر می‌کنند که مراکز خرید مشهوری در وان وجود دارند و انواع لباس‌های مارک‌دار را با قیمت مناسب در اختیار توریست‌ها و گردشگران قرار می‌دهند.

امکانات عمومی هتل وان لایف

از جمله امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در لابی و اتاق‌ها قابل‌دسترس است. علاوه بر آن، در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. پارکینگ مجموعه نیز دایر بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. 

برای رفت‌وآمد در میان طبقات هتل نیز می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. در صورت نیاز می‌توانید به بخش شستشو سرزده و از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. سالن جلسه هتل Van Life Hotel نیز با ظرفیت ۸۰ نفر در اختیار آن دسته از مسافرانی قرار داده می‌شود که به دلیل کار و تجارت عازم شهر وان می‌شوند. 

بر اساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود. همچنین به دلیل ممنوع بودن استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل لایف شامل ۴۸ اتاق با ۹۶ تخت بوده و همراه با امکانات رفاهی مناسب اقامتی بی‌نظیر برای مسافران رقم می‌زند. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده، اتاق توئين استاندارد، اتاق کانکشن، اتاق استاندارد. 

در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از خدماتی نظیر تلویزیون، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین در داخل اتاق‌های هتل Van Life Hotel مینی بار رایگان ارائه می‌شود. اقامت در این هتل سراسر از آرامش بوده و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق می‌شوند، تا حدی که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.

رستوران هتل

در رستوران و کافی‌شاپ موجود در این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل وان لایف تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک مصطفی آلتای: ۴۰۰ متر
فاصله تا آکوا پارک چاغداش: ۵۵۰ متر
فاصله تا مرکز خرید ای وی ام: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه وان: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه وان: ۵.۳ کیلومتر


هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel

هتل Van Life Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار