gardeshban.ir

هتل الماس زعفرانیه یکی از هتل‌های نوساز و باکیفیت در پایتخت کشورمان است. این هتل از میهمانان زیادی در طول سال استقبال و میزبانی می‌کند.
کد خبر: ۵۵۰۵۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل الماس زعفرانیه یکی از هتل‌های نوساز و باکیفیت در پایتخت کشورمان است. این هتل از میهمانان زیادی در طول سال استقبال و میزبانی می‌کند، همچنین با انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما یکی از خاطره‌انگیزترین سفرها را تجربه خواهید کرد. 

با توجه به اینکه هتل الماس زعفرانیه در خیابان مشهور ولیعصر واقع‌شده است، دسترسی به نقاط مختلف شهر تهران بسیار آسان خواهد بود و از طریق مترو می‌توانید به تمامی نقاط شهر دسترسی داشته باشید، نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز متروی تجریش است و از این طریق می‌توانید تهران گردی کنید و از جاهای دیدنی مانند برج میلاد، پل طبیعت، کاخ گلستان، کاخ سعد آباد، باغ پرندگان بازدید کنید. 

ممکن است سفرتان به شهر تهران کاری یا تفریحی باشد که درهرصورت انتخاب این هتل برایتان مناسب خواهد بود. این هتل زیبا ۶ طبقه بوده و با ارائه خدمات و امکانات رفاهی اقامتی برای مسافران فراهم می‌کنند.

امکانات عمومی هتل الماس زعفرانیه تهران

در هتل الماس زعفرانیه لابی وجود دارد که در هنگام ورود با این بخش روبرو خواهید شد و بخش پذیرش نیز در اینجا به صورت شبانه روزی فعالیت دارد. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از آسانسور برای دسترسی به تمامی طبقات، خدمات مربوط به خانه‌داری برای نظافت اتاق‌ها، جعبه کمک‌های اولیه و کپسول آتش‌نشانی. 

با توجه به نظریه‌های مسافرانی که قبلاً این هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، می‌توان نتیجه گرفت که کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت آن بسیار خوب بوده و به تمامی مسافران با هر نوع بودجه‌ای پیشنهاد می‌شود. همچنین وضعیت نظافت و برخورد پرسنل و کیفیت غذا در رستوران بسیار عالی هستند، بی‌شک خودتان نیز با اقامت در این هتل لذت خواهید برد. بردن حیوانات خانگی به همراه خود با توجه به قوانین رایج در این هتل ممنوع اعلام‌شده است.

امکانات تفریحی هتل

در محوطه هتل الماس زعفرانیه فضایی برای پیاده‌روی تعبیه‌شده است تا در هنگام عصر یا شب در این محوطه به گردش پرداخته و لذت ببرید. سایر امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه می‌توانید به این استخر رفته و به آرامش برسید یا اینکه روزتان را با شنا در این استخر آغاز کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل و اتاق چهار تخته توئین. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، بالکن، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، سشوار و سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت مرکزی دایر شده است. بر اساس قوانین رایج در این هتل ساعت ورود به اتاق ۱۴ و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است. با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از خیابان ولیعصر تهران را تماشا کنید.

رستوران هتل

رستوران موجود در داخل این هتل نیز زیبا بوده و انواع غذاهای بین‌المللی، ایرانی و محلی را در هر سه وعده غذایی سرو می‌کنند. همچنین امکان سرو صبحانه در داخل اتاق نیز در این هتل وجود دارد.

فاصله هتل الماس زعفرانیه تهران تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا دهکده نشاط ولیعصر: ۱۰۰ متر
فاصله تا باغ فردوس: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان تجریش: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک قیطریه: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا برج میلاد: ۱۳.۵ کیلومتر


هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران

هتل الماس زعفرانیه تهران
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار