gardeshban.ir

معرفی/
هتل لندمارک باکو یکی از هتل های ۵ ستاره شهر است که در خیابان معروف نظامی واقع شده است.کسانی که بلیط هواپیما باکو تهیه کرده‌اند، می‌توانند با انتخاب هتل لندمارک باکو اقامتی همچون سلبریتی‌ها را داشته باشند چون از به روزترین امکانات همراه با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۰۵۳
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱-1401 May 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل لندمارک باکو یکی از هتل های ۵ ستاره شهر است که در خیابان معروف نظامی واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توان به راحتی به جاذبه‌هایی همچون آکادمی ملی اپرا و تئاتر باله آذربایجان، خانه دولت باکو، باغ فلارمونیک، قلعه دختر و میدان آزادی دسترسی داشت. 

کسانی که برای تعطیلات و تفریح خود بلیط هواپیما باکو تهیه کرده‌اند، می‌توانند با انتخاب هتل لندمارک باکو اقامتی همچون سلبریتی‌ها را داشته باشند چون از به روزترین امکانات همراه با خدماتی در سطح استانداردهای جهانی بهره‌مند خواهند شد.

امکانات و خدمات عمومی هتل لندمارک باکو

یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوب شدن هتل The Landmark شده موقعیت مکانی خوب آن است چون پارک‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی باکو در کمتر از یک کیلومتری هتل واقع شده‌اند. از این گذشته هتل لندمارک امکانات متنوعی همچون استخرهای سرپوشیده و سرباز، کلاب سلامتی، ۶ رستوران و کافه با منوی متفاوت و همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی داشته و در تمام بخش‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت وجود دارد.

اتاق‌ های هتل و امکانات اتاق‌ ها

هتل لندمارک در ۲ طبقه آخر برج لندمارک واقع شده و واحدهای اقامتی آن که در مجموع ۱۰۱ واحد هستند که در قالب اتاق‌های دلوکس، سوئیت‌های جونیور، آپارتمان‌های استودیو و آپارتمان‌های لاکچری ۲ خوابه ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها دارای پنجره‌های کف تا سقف بوده و چشم‌اندازهای زیبایی از شهر باکو از آن‌ها پیداست. 

به خاطر همین پنجره‌ها، اتاق‌ها از نورگیری خوبی بهره‌مندند و فضای دلبازی دارند. در دکوراسیون‌های اتاق‌های هتل لندمارک از رنگ‌های گرم استفاده شده و آثار هنری هنرمندان معاصر آذری جلوه دیگری به آن‌ها داده است. علاوه بر این‌ها در هر اتاقی امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق‌های الکترونیکی، تلفن، مینی یخچال، تهویه مطبوع، کمد، کاناپه، میز کار و میز ناهارخوری گنجانده شده است.

امکانات و خدمات دیگر هتل

یکی از امکانات محبوب هتل استخر اینفینیتی آن است که می‌توان خستگی روزانه را از تن راند و در عین حال به تماشای زیباترین منظره‌های شهر بود. هتل لندمارک با در نظر گرفتن انتظارات مهمانانی که بلیط هواپیمای باکو را برای سفرهای کاری خریداری می‌کنند، مرکز بیزینسی طراحی کرده تا آن‌ها به راحتی به جلسات و امور کاری خود برسند. 

در مرکز بیزینس کامپیوترهای متصل به اینترنت، اتاق‌ جلسه مجهز، خدمات اسکن، پرینت و کپی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. مهمانانی که تمایل دارند از روتین ورزشی خود در طول سفرشان غافل نشوند می‌توانند به باشگاه مجهز هتل لندمارک سربزنند و حتی زیر نظر مربی‌های خصوصی فعالیتشان را ادامه دهند و یا در کلاس‌های یوگا و بدنسازی شرکت کنند. خدمات ماساژ، اسپا و اتاق‌های بخار نیز از دیگر امکانات و خدمات هتل لندمارک باکو هستند.

رستوران هتل

هتل لندمارک در مجموع با ۳ رستوران،۲ بار و یک کافی شاپ از مهمانان خود میزبانی می‌کند. طبق بازخوردهای مثبتی که در نظرات ثبت شده مهمانان به چشم می‌رسد کیفیت صبحانه‌های سرو شده در هتل قابل قبول و خوب است. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای اروپایی و آسیایی سرو می‌شوند و حتی کسانی که دارای رژیم غذایی خاصی باشند می‌توانند سفارش‌های مخصوص خود را داشته باشند. 

ضمنا در طول اقامت خود در این هتل می‌توان در هر ساعاتی از شبانه روز نوشیدنی و اسنک‌های مورد نیاز را از طریق وندینگ ماشین‌ها یا دستگاه‌های فروش خودکار تهیه کرد. از این گذشته هتل در ساعات محدودی دارای خدمات روم سرویس است. البته با استفاده از تجهیزات باربیکیو نیز می‌توان در تراس هتل وعده‌های خود را میل کرد.

فاصله هتل لندمارک باکو از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

فاصله تا میدان آزادی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر مدرن باکو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان فواره: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه دختر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه فرش باکو: ۲.۲ کیلومتر


هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku

هتل The Landmark Hotel Baku
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار