gardeshban.ir

هتل میان رده جاوید یکی از هتل‌های میان رده مشهد به شمار می‌آید، در خیابان طبرسی واقع شده و دارای ۱۰ طبقه و ۴۳ اتاق است.
کد خبر: ۵۴۰۰۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱-1401 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل میان رده جاوید یکی از هتل‌های میان رده مشهد به شمار می‌آید، در خیابان طبرسی واقع شده و دارای ۱۰ طبقه و ۴۳ اتاق است. 

این شهر به نام حرم امام رضا، هشتمین امام شیعیان نامگذاری شده است. امام را در یکی از روستاهای خراسان به خاک سپردند که پس از آن به مشهد به معنای محل شهادت نامیده شد. سالانه میلیون‌ها زائر به حرم امام رضا مشرف می‌شوند. 

این هتل نیز به دلیل نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) مورد توجه زائران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. این شهر همچنین زادگاه برخی از برجسته‌ترین شخصیت‌ها و هنرمندان ادبی ایران، مانند شاعر مهدی اخوان ثالث و محمدرضا شجریان، خواننده و آهنگساز سنتی ایرانی است. 

فردوسی و اخوان ثالث هر دو در طوس مدفون هستند، شهری باستانی که خاستگاه اصلی شهر فعلی مشهد محسوب می‌شود. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به بازار رضا، پارک کوهسنگی، موزه آستان قدس رضوی، مسجد گوهرشاد، باغ پرندگان و مرکز خرید الماس شرق اشاره کرد. 

این هتل تا ایستگاه راه‌آهن ۲.۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۱۰.۶ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به مشهد مقدس را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Javid Hotel اقامت خوبی را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل جاوید مشهد

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در اتاق‌ها و لابی امکان‌پذیر است. لابی هتل بسیار شیک بوده و فضای دنجی را برای استراحت فراهم می‌کند. 

کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. به هنگام تفریح و گردش می‌توانید برای آسودگی خاطر خود پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل جاوید ندارید. 

برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای روف گاردن، رستوران و کافی شاپ ۲۴ ساعته در دو فضای سنتی و تابستانی است. این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده، خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود و از وسایل جدید در چیدمان داخلی آن استفاده شده است. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل Javid Hotel استفاده کنید. 

نمازخانه و خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل بسیار مجرب و خوش اخلاق بوده و برخورد خوبی با میهمانان دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

هتل جاوید مشهد دارای انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، اتاق یک خوابه پنج تخته، اتاق یک خوابه شش تخته و اتاق یک خوابه هفت تخته است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. هر یک از اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای وای فای رایگان، یخچال، تلویزیون صفحه تخت، میز آرایش و آینه و صندلی هستند. 

سیستم سرمایشی و گرامایشی چیلر و تشک‌های طبی راحت در اتاق‌ها وجود دارد. برای آسایش و راحتی میهمانان سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، حوله و سایر لوازم بهداشتی در اتاق‌ها تعبیه شده است.

رستوران هتل

صبحانه به صورت سلف سرویس هر روز سرو می‌شود. برای ناهار و شام منوی بوفه با تنوع غذایی بالای که دارد آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کافی شاپ هتل جاوید نیز با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از میهمانان پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل جاوید مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا حرم امام رضا: ۱ کیلومتر
فاصله تا خانه توکلی مشهد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاروانسرای باباقدرت: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ ملی مشهد: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: ۱۰ کیلومتر


هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد

هتل جاوید مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار