gardeshban.ir

تاوتلی دبیرکل جامعه هتلداران کیش در گفت‌وگو با گردشبان/
دبیر کل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: جزیره کیش که با اختلاف زیادی نسبت به سایر شهرها و مناطق گردشگری ایران، بهترین مرکز تفریحی محسوب می شود ۴ماه از سال زمان خلوت خودش را سپری می کند.
کد خبر: ۵۸۸۸۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲-1402 April 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
برگزاری چندین رویداد گردشگری در جزیره کیش/ تخفیف ویژه هتل‌ها و بازارهای تجاری برای تبدیل تابستان به فصلی پرگردشگر


دبیر کل جامعه هتلداران جزیره کیش در گفتگو با گردشبان، از برگزاری جشنواره، نمایشگاه ها، ایونت و اعمال تخفیفات ویژه هتل در جزیره کیش خبر داد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و اصناف در تلاش هستند تا تهدید و گرمای تابستان را به فرصت مناسب در کیش تبدیل کنند. 

مهرداد تاوتلی گفت: جزیره کیش که با اختلاف زیادی نسبت به سایر شهرها و مناطق گردشگری ایران، بهترین مرکز تفریحی محسوب می شود ۴ماه از سال زمان خلوت خودش را سپری می کند.

در این ۴ماه سازمان منطقه آزاد کیش و اصناف گردشگری با برگزاری نمایشگاه‌ها، ایونت ها و مسابقات ورزشی و...  جذب مسافر می کنند و از تهدید یک فرصت ایجاد کنند.

وی ادامه داد: امسال چندین رویداد ورزشی در تابستان در حال برگزاری است مثل مسابقات کانون وکلای کشور ، نجات غریق و کیش گیم و ....

امکانی فراهم شده که برای سفرهای زمینی که به کیش انجام ‌می‌گیرد بنزین رایگان داده می‌شود و این پتانسیل خوبی ایجاد کرده و خیلی از گردشگران از این امکان استفاده می‌کنند.

تاوتلی در ادامه گفت: از اقدامات دیگر جشنواره، همایش بزرگ آموزش کیش تاک ها و توریسم سلامت است.  ضمن اینکه در مرداد ماه نیز با توجه به ایام محرم برنامه های مذهبی وجود دارد.

وی تاکید کرد: هتل‌ها و بازارها نیز در این ایام تخفیفات خوبی تا ۷۰ درصد لحاظ کردند. 
لذا همه‌ این برنامه ها انجام شده که فصل گرمای کیش را به فصل پرمسافر تبدیل کنیم .
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار