gardeshban.ir

در موزه پابلو اسپانیول؛ که یک موزه روباز است و مانند یک روستای ایبری با خانه‌های معمولی، خیابان‌های کوچک، تالار شهر، مدارس، مغازه‌ها و رستوران‌ها ساخته شده است. حتی یک صومعه نیز در موزه پابلو اسپانیول پیدا خواهید کرد. موزه پابلو اسپانیول یک مکان عالی برای قدم زدن در اطراف و لذت بردن از فضای مدیترانه است.
کد خبر: ۵۸۸۸۱
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲-1402 April 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی به مقصد اسپانیا را دارید و نمی‌دانید که به اندلس، کشور باسک، کاتالونیا بروید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند. در این مقاله قصد داریم جاذبه‌ای تماشایی در کشور اسپانیا را به شما معرفی نماییم که نسخه‌ی کپی شده‌ی برخی بناهای دیدنی کشور اسپانیا را به نمایش گذاشته است: موزه پابلو اسپانیول در وسعتی حدود ۵۰۰۰۰ مترمربع نمونه‌های مختلفی از ساختمان‌هایی دیدنی از تمام نقاط کشور را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. 


در موزه پابلو اسپانیول؛ که یک موزه روباز است و مانند یک روستای ایبری با خانه‌های معمولی، خیابان‌های کوچک، تالار شهر، مدارس، مغازه‌ها و رستوران‌ها ساخته شده است. حتی یک صومعه نیز در موزه پابلو اسپانیول پیدا خواهید کرد. موزه پابلو اسپانیول یک مکان عالی برای قدم زدن در اطراف و لذت بردن از فضای مدیترانه است.




تاریخچه موزه پابلو اسپانیول

موزه پابلو اسپانیول اولین بار برای نمایشگاه جهانی ۱۹۲۹ در بارسلون ساخته شد. نقشه‌های روستا توسط پوگی آی کادافالچ معمار برجسته و نماینده مهم مدرنیسم طراحی شده است. این طرح‌ها توسط شاگردان وی فرانسیس فولگوئرا و رامون رونتوس اجرا شد. آن‌ها توسط منتقد هنری میگول یوتریلو و نقاش خاویر که به ۱۶۰۰ دهکده در سراسر اسپانیا سفر کردند، جمع‌آوری گردید تا یادداشت‌ها و نقاشی‌هایی را برای به تصویر کشیدن ماهیت واقعی معماری اسپانیایی بسازند.

پس از نمایشگاه، در واقع باید موزه پابلو اسپانیول دوباره تخریب می‌شد. اما ساکنان موزه آنقدر محبوب شدند که با موفقیت از تخریب جلوگیری کردند. بااین‌حال، در زمان فرانکو و سرکوب فرهنگ کاتالان، موزه پابلو اسپانیول بیشتر و بیشتر صدمه دید و تخریب شد. لازم به ذکر است که موزه پابلو اسپانیول از دهه ۱۹۹۰، دوباره مرمت و بازسازی شد.

از سال ۲۰۰۱، موزه هنرهای معاصر فران داورل که بخشی از موزه پوبلو اسپانیول بوده است، بیشتر مورد توجه گردشگران و توریست‌ها قرار گرفت. مابین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸، تقریباً هشت میلیون یورو در نوسازی موزه پوبلو اسپانیول سرمایه‌گذاری شد. علاوه بر این، در سال‌های اخیر حدود ۲٫۳ میلیون یورو در فناوری سمعی و بصری سرمایه‌گذاری شده است. در نتیجه، سه منطقه چند رسانه‌ای تعاملی جدید در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد که سبک زندگی اصیل اسپانیا را به شیوه‌ای مدرن به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

معرفی موزه پابلو اسپانیول

موزه پابلو اسپانیول؛ یکی از بهترین جاهای دیدنی بارسلونا و برترین گزینه‌ها برای تمام اعضای خانواده است. این موزه بدون هیچ ترافیکی در دسترس قرار دارد. موزه پابلو اسپانیول که در یکی از نمادی‌ترین مناطق بارسلون، در فاصله کمی از فواره‌های مونتجویک قرار دارد، شبیه یک روستای واقعی با کپی‌هایی از ۱۱۷ ساختمان در مقیاس واقعی از مناطق مختلف اسپانیا است. یک محله معمولی اندلسی، بخشی از راه سنت جیمز و نمونه‌هایی از معماری رهبانی رومی را در موزه پابلو اسپانیول خواهید دید.

همان‌طور که اشاره کردیم؛ موزه پابلو اسپانیول برای رفاه بیشتر بازدیدکنندگان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است و طرح سرزمینی جدیدی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید از فیلینگ اسپین جدید لذت ببرید، پنج کپسول صوتی و تصویری همه‌جانبه که به شما امکان می‌دهد تنوع و ثروت فرهنگی بخش‌های مختلف شبه‌جزیره را بشناسید و احساس کنید. این پنج جهت شمال، راه سنت جیمز، دریای مدیترانه، جنوب و قلمرو ال کیشوت را شامل می‌شود.

داخل موزه پوبلو اسپانیول، فضای فیستا نیز وجود دارد که یک مرکز چندرسانه‌ای است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد روح یک فرهنگ را از طریق جشنواره‌های محبوب آن کشف کنند، که برخی از آنها توسط یونسکو در فهرست نمایندگی میراث فرهنگی ناملموس بشریت به رسمیت شناخته شده‌اند. این جشنواره‌ها: سن فرمین، لا پاتوم، کاستل ها (برج های انسانی)، جشنواره توماتینا، هفته مقدس هستند.




موزه فران داورل یکی دیگر از جاذبه‌های اصلی موزه پوبلو اسپانیول است. موزه فران داورل بیش از ۳۰۰ اثر از هنرمندان مشهوری مانند پیکاسو، سالوادور، دالی و خوان میرو را در دل خود جای داده است. برای ورود به موزه نیازی به تهیه بلیط نیست. همچنین منطقه گینووارت را که فضایی وسیع و درخشان با مجسمه‌ای عظیم از جوزپ گینووارت را در خود جای داده است، خواهید دید. علاوه بر این، باغ مجسمه‌ای در موزه پابلو اسپانیول با ۳۶ مجسمه قرار دارد. این مجسمه‌ها؛ باغ پابلو اسپانیول را به فضایی خاطره‌انگیز تبدیل کرده‌اند که در آن هنر و طبیعت یکدیگر را در آغوش می‌گیرند. در انتهای باغ منظره‌ای از بارسلون با چشم‌انداز شگفت‌انگیز شما را به تماشا دعوت می‌نماید.

رستوران‌ها و شب نشینی‌ها

در موزه پابلو اسپانیول چندین رستوران با غذاهایی محلی را برای بازدیدکنندگان تهیه و آماده‌سازی کرده‌اند. بد نیست بدانید که برخی از رستوران‌ها و کافه‌ها در موزه پابلو اسپانیول به سبکی ساخته شده‌اند که بازدیدکنندگان با خوردن یک وعده غذا در آن‌‌ها تجربه‌ای مشابه آنچه که در سایر رستوران‌ها و کافه‌‌های اسپانیا کسب می‌کنند، دریافت کنند زیرا غذاهایی که در موزه پابلو اسپانیول سرو می‌‌شوند نیز براساس غذاهایی که در بقیه رستوران‌‌ها و کافه‌‌های اسپانیا ارائه می‌شوند، انتخاب و تهیه می‌گردند.

سرگرمی‌ها و تفریحات موزه پابلو اسپانیول

در موزه پابلو اسپانیول؛ روح اسپانیا را احساس خواهید کرد، معماری سنتی را تحسین می‌کنید، صنایع‌دستی محلی را خریداری می‌کنید و از غذاهای سنتی لذت خواهید برد. همان‌طور که اطلاع دارید؛ ورودی‌های موزه پابلو اسپانیول در فضای باز طراحی شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند اقامت خود را در آرامش با هشت صفحه نمایش تعاملی بزرگ برنامه‌ریزی کنند، ویدیوها را در پابلو اسپانیول تماشا کنند و در مورد تاریخچه موزه در فضای باز اطلاعات کسب کنند.

یکی دیگر از حوزه‌های چندرسانه‌ای، درباره احساسات اسپانیا است؛ به لطف فناوری‌های پیشرفته، بازدیدکنندگان می‌توانند در پنج منطقه مختلف کشور غوطه‌ور شوند، مناظر معمولی را ببینند، صداهای معمولی را بشنوند، عطرهای معمولی را استشمام کنند. بدون شک این یک تجربه خارق‌العاده از سفر اسپانیا را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

موزه پابلو اسپانیول یا همان روستا اسپانیول؛ همچنین مکانی منحصربه‌فرد برای خرید است. بیش از ۲۰ کارگاه صنایع‌دستی وجود دارد که هر روز باز و مشغول فعالیت هستند تا بتوانید هنر صنعتگرانی را که روی قطعات منحصربه‌فرد سفال، شیشه، چرم و جواهرات کار می‌کنند، از نزدیک ببینید.

از دیگر نکات برجسته این مکان، پروژه چند رسانه‌ای است که در یک منطقه ۱۵۰ متری واقع گردیده است. در این مکان مهم‌ترین آداب و رسوم فرهنگی و جشنواره‌های کشور ارائه می‌شود. بیش از ۱۸۰ ساعت فیلم برای یک سال جمع‌آوری شده است، از جمله نماهایی از سمانا سانتا در اندلسو کاستلز را در برج های انسانی کاتالونیا تماشا خواهید کرد.




چرا بازدید از موزه پابلو اسپانیول را پیشنهاد می‌دهیم؟

خرید بلیط هواپیما بارسلونا و سفر به موزه پابلو اسپانیول یک احساس خالص و ناب را در تعطیلات به انسان انتقال می‌دهد.

به دور از شلوغی بارسلون، بازدیدکنندگان می‌توانند با رزرو تور بارسلونا به موزه پابلو اسپانیول بروند و از طعم آرام مدیترانه‌ای لذت ببرند. با قدم زدن در میان کپی‌های بازسازی شده خانه‌های معمولی از سراسر اسپانیا، استرس و شلوغی به سرعت فراموش می‌شود. جالب است بدانید که در موزه پابلو اسپانیول، فضایی برای پیک‌نیک و استراحت گردشگران آماده‌سازی شده است که توریست‌ها آنجا می‌توانند به استراحت و وقت‌گذرانی بپردازند. نمایش‌های فلامنکو و تغییر رویدادها در عصرها و آخر هفته‌ها برنامه را کامل می‌کند. لازم به ذکر است که در طول فصل تابستان، رویدادها و کنسرت‌ها اغلب در عصرها و آخر هفته‌ها برگزار می‌شود.

کدام هتل‌ها در نزدیکی موزه پابلو اسپانیول هستند؟

فاصله هتل آیره گرن ویا تا موزه پابلو اسپانیولک: حدود ۶۰۰ متر
فاصله هتل بین المللی بارسلونا تا موزه پابلو اسپانیول: ۶۵۰ متر
فاصله هتل ویلاماری تا موزه پابلو اسپانیول: حدود ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل اونیا روکافورت تا موزه پابلو اسپانیول: حدود ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل یاخچی تا موزه پابلو اسپانیول: حدود ۳٫۴ کیلومتر

موزه پابلو اسپانیول در نزدیکی کدام جاذبه‌های گردشگری قرار دارد؟

فاصله تا موزه هنرهای معاصر بارسلون: تقریباً ۲٫۷ کیلومتر
فاصله موزه پیکاسو: تقریباً ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا پارک سیوتادلا: تقریباً ۴٫۲ کیلومتر
فاصله تا آکوریوم بارسلون: تقریباً ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ترس دراگون: تقریباً ۵ کیلومتر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار