gardeshban.ir

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برنامه ریزی برای افزایش پروازها به این جزیره گفت:‌ ایرلاین‌های فعال در کیش طی نیمه دوم سال با طرح‌های تشویقی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۹۱۸۳
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایرلاین‌های فعال در کیش مورد حمایت قرار می‌گیرند

به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، «رحیم سرهنگی» در نشست هم اندیشی با نمایندگان حوزه‌های مختلف گردشگری در کیش با اشاره به مشکلات ناشی از کاهش پرواز ها، اظهار کرد: طی مذاکره‌ای با وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری و تمام طرف‌های موثر در بهبود این وضعیت را پیگیری می کنیم.

وی ادامه داد: حل مشکل پروازها به جزیره کیش با برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت در دستور کار قرار گرفته و حضور ایرلاین‌ها در کیش و اعطای مشوق به آنها از جمله برنامه‌های راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش در این زمینه است که امیدواریم به نتایج خوبی دست یابیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری رویدادها و جشنواره‌های جذاب، برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و برجسته سازی جاذبه‌های کیش برای بازارهای هدف داخلی و خارجی را از مولفه‌های اصلی رونق بخشی به حوزه گردشگری کیش دانست و بر اجرایی شدن محورهای توسعه صنعت گردشگری جزیره تاکید کرد.

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد کیش تمامی تلاش خود را برای رونق اقتصادی و گردشگری منطقه به کار خواهد گرفت، اضافه کرد: همه متعهد هستیم در زمینه پیشرفت و توسعه کیش از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

«سرهنگی» خواستار فعال‌تر شدن بخش‌های خدماتی در حوزه گردشگری و آژانس‌های مسافرتی با کمک بخش خصوصی شد و گفت:‌ قطع یقین با فعال شدن این حوزه، سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌ها نیز رویکرد متعادل و مثبتی به حمل و نقل حوزه گردشگری خواهند داشت.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت بهبود یافتن وضعیت معیشتی کیشوندان، اظهار کرد: با تمرکز بیشتر بر رفاه حال کیشوندان، امتیازات خوبی به کارت کیشوندی به ویژه در زمینه استفاده از حمل و نقل هوایی اختصاص خواهد یافت.

«مهدی ادیبان» سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست با اشاره بر جایگاه این منطقه به عنوان اکوسیستم کامل گردشگری گفت: منطقه آزاد کیش دارای ساختار کامل زنجیره صنعت گردشگری است، از این رو تمام بخش های فعال و اصناف مرتبط با این سند باید استانداردهای کیفی خدمات را به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهند.

وی با تاکید بر جلب رضایتمندی مسافران اقصی نقاط کشور با ارائه خدمات شایسته گردشگری، اظهار کرد: اصناف مختلف کیش با تدوین برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت در راستای رونق بخشی صنعت گردشگری می توانند گام ژهای موثری در این زمینه بردارند و سازمان منطقه آزاد کیش نیز نقش تعاملی و حمایتی خود را به نحو مطلوب ایفا خواهد می‌کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار