gardeshban.ir

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از برنامه ریزی برای تبدیل ترمینال سلام به نماد فرهنگ اسلامی-ایرانی در صنعت فرودگاهی کشورهای اسلامی خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای میزبانی از ۲۵۰ هزار زائر اربعین در فرودگاه امام انجام شده است.
کد خبر: ۵۹۲۶۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
۲۵۰ هزار زائر اربعین از ترمینال سلام اعزام می شوند

سعید چلندری‌ با قدردانی از عوامل دخیل در عملیات پروازهای حج سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۱ تجهیز شد و پس از ۲ سال تعطیلی برای میزبانی از ۱۳ هزار زائر بیت الله الحرام به مدار عملیاتی بازگشت، در سال جاری این ترمینال پذیرای ۵۳ هزار و ۲۹۷ نفر از زائران و حجاجِ ۱۰ استان کشور بود.

وی ادامه داد: این گامی جهت تحقق دستور وزیر راه و شهرسازی برای تکریم زائران و خدمت رسانی شایسته به زوار در پرترافیک ترین ایستگاه پروازی حج در کشور است.

چلندری با بیان اینکه عملیات اعزام زائران و بازگشت حجاج بدون کوچکترین خللی انجام‌ شد، اظهار داشت: در ایام اربعین شهادت سیدالشهدا (ع) ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آماده پذیرش ۲۵۰ هزار زائر عتبات عالیات است، در اینباره اقدامات و برنامه های متعدد برای آسایش زائران اربعین در راستای سیاست ها و دستورات وزارت راه و شهرسازی از هم اکنون آغاز شده تا در زمان پروازها شاهد مشکلی نباشیم.


* ترمینال سلام نماد فرهنگ اسلامی-ایرانی در صنعت فرودگاهی کشورهای اسلامی می شود

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: مسئولیت دیگری که در حوزه های عملیاتی و فرهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) درحال پیگیری برای اجرای آن هستیم، تبدیل ترمینال سلام به نماد فرهنگ اسلامی-ایرانی در صنعت فرودگاهی کشورهای اسلامی است و این موضوع در دستور کار جدی قرار دارد.

وی گفت: امیدوارم با ادامه حمایت های دولت و تلاش های دست‌اندرکاران شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تسریع شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار