gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس کورینتیا سن پترزبورگ در خیابان نوسکی واقع شده و ۲ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی مایاکوفسکی فاصله دارد.
کد خبر: ۵۹۴۸۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس کورینتیا سن پترزبورگ در خیابان نوسکی واقع شده و ۲ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی مایاکوفسکی فاصله دارد. این هتل دارای فضای داخلی بزرگ و زیبا و همچنین غذاخوری عالی است. موزه آرمیتاژ، قلعه پیتر و پاول و کلیسای جامع سنت ایزاک از جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل به شمار می‌آیند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. 

هتل همچنین در فاصله چند قدمی کتابخانه ملی روسیه قرار دارد. فرودگاه پولکوو ۲۱ کیلومتر تا هتل Corinthia Hotel St Petersburg فاصله دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس است. 


امکانات کلی هتل کورینتیا سن پترزبورگ

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. برای دسترسی به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز از یک اقامت راحت برخوردار شوند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی و وجه نقد خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. 

قبل از رزرو هتل Corinthia Hotel St Petersburg توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. این هتل دارای محیطی بسیار دل‌نشین، تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. باشگاه سلامتی کورینتیا شامل سالن بدنسازی با تجهیزات قلب و سونا است. در تراس پشت بام نیز می‌توانید استراحت کنید. 

برای تهیه بلیط جاهای دیدنی سن پترزبورگ می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. همچنین برای گشت و گذار در شهر امکان کرایه ماشین فراهم شده است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوند. این هتل گزینه‌های مفیدی برای جلسات و رویدادهای تجاری ارائه می‌دهد. سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل از بروز هرگونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. 

تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند، قرار می‌گیرد. کودکان بالای ۴ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. 

ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل کورینتیا سن پترزبورگ به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات اتاق‌های هتل

هتل کورینتیا سن پترزبورگ دارای ۳۸۸ اتاق مجهز است. این هتل دارای نمای بزرگ و اتاق‌هایی با طراحی کلاسیک است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام لوکس هستند. وای فای رایگان در فضاهای عمومی و اتاق‌ها در دسترس است. سرویس اتاق در هر زمانی از روز در دسترس است.

رستوران هتل

یک بوفه صبحانه غنی در هتل Corinthia Hotel St Petersburg ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند غذاهای بین‌المللی آلاکارت را در Executive Club Lounge با دکوراسیون زیبا و چشم‌انداز Nevsky Prospect یا در رستوران امپریال سفارش دهند. کافه وین شیرینی‌های تازه پخته شده را ارائه می‌دهد. ناهار و شام در کافه رترو هتل سرو می‌شود. همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاخوری‌ها را در نزدیکی هتل پیدا کنید. با نوشیدنی‌های خوشمزه در بار اند لانژ نوسکی می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. منوهای رژیم‌ غذایی، میوه، عصرانه و غذای مخصوص کودک نیز در دسترس هستند.

فاصله هتل کورینتیا سن پترزبورگ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ سنت میشل: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مسیح غرقه در خون: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت ایزاک: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه کانست کامرا: ۳ کیلومتر
فاصله تا موزه آرمیتاژ: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه پیتر و پاول: ۳.۳ کیلومتر


هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg

هتل Corinthia Hotel St Petersburg


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار