gardeshban.ir

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا (Asteria Kremlin Palace Hotel Antalya) یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است.
کد خبر: ۵۹۳۲۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
در سفر به آنتالیا انتخاب هتل یکی از مهمترین بخش های سفر شماست. زیرا در سفرهای ساحلی، شما اکثر وقت خود را در هتل می گذرانید و سرگرم شنا، آفتاب گرفتن، غذا خوردن و لذت بردن از محیط و امکانات هتل هستید و کمتر پیش می آید که از هتل خارج شوید.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا


هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا (Asteria Kremlin Palace Hotel Antalya) یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است. هتل آستریا کرملین را باید یکی از خاص‌ترین، لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های دنیا دانست که طرح و نقشه خود را از کاخ کرملین روسیه بهره برده است. این هتل منحصر به فرد در ساحل شنی طولانی و مرتب از مکان خیره کننده ای برخوردار است.




هتل کرملین پالاس آنتالیا، زمینی حدود 100 هزار متر مربع دارد که از یک ساختمان اصلی و 3 بلوک مجزا تشکیل شده است. ساختمان های این هتل شگفت انگیز 4 تا 6 طبقه دارند و 875 اتاق را شامل می شوند.

وسعت این هتل و تعداد امکانات و سرویس ‌های آن به اندازه ‌ای است که هرگز تمایل به بیرون رفتن از محل اقامت خود ندارید، حتی اگر چندین روز یا هفته در آن اقامت داشته باشید کلی امکانات متنوع در اختیار شما قرار می دهد.




فاصله هتل از فرودگاه آنتالیا و همچنین مرکز شهر آنتالیا به ترتیب 12 کیلومتر و 20 کیلومتر است. اگر چه چندین پارک آبی داخل هتل طراحی شده است، اما می ‌توانید با طی مسافت حدودا 8 کیلومتری، به پارک آبی سرزمین افسانه‌ ها بروید.

امکانات هتل

10 استخر مختلف، 2 مجموعه پارک آبی به همراه 15 رستوران از امکانات عالی این هتل آنتالیا می‌باشد. در این هتل 7 بار وجود دارد. اتاق های این هتل دارای ماهواره و مینی بار بوده و مجهز به سیستم تهویه هوا، خط تلفن مجزا، سرویس بهداشتی، حمام و سشوار میباشد.

علاوه بر آن در تمام اتاق های این هتل امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، کتری برقی، یخچال، مبل و صندلی، اتو، کمد و قفسه و بالکن وجود دارد. نظافت اتاق های هتل نیز به صورت روزانه صورت می پذیرد.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا


هتل آستریا کرملین دارای رستوران های ترکی، مدیترانه ای و ایتالیایی می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، سالن ورزش و فیتنس، زمین بسکتبال، زمین فوتبال کوچک و والیبال ساحلی، خدمات ماساژ و زمین بازی مخصوص کودکان اشاره کرد.

این هتل بسیار شیک و مدرن برنامه های مختلفی را طی روز برگزار می کند و کارکنان بسیار خوب و مودبی دارد. ساحل اختصاصی هتل از جمله موقعیت های شیک و خاص هتل است. اگر با ماشین خود به سفر رفته اید این هتل پارکینگی را که برای این امر اختصاص داده است در اختیار شما خواهد گذاشت.




آدرس: Kundu Mahallesi, Tesisler Caddesi No:440/1, 07110 Aksu/Antalya, Turkey

شماره تماس: 00 24 431 242 90+

سایت رسمی هتل: asteriahotels.com
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار