gardeshban.ir

هتل لی پارادایس پالاس دبی در قلب منطقه دیره قرار گرفته است. لی پارادایس پالاس از هتل‌های ۳ ستاره شهر دبی است و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۵۹۸۳۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل لی پارادایس پالاس دبی در قلب منطقه دیره قرار گرفته است. لی پارادایس پالاس از هتل‌های ۳ ستاره شهر دبی است و خدمات خوبی به مهمانان ارائه می‌کند. Le Paradise Palace Dubai انتخابی عالی برای استراحتی کوتاه یا سفری کاری است. با اقامت در این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. 

برج ساعت یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی است که در ۷۵۰ متری هتل قرار گرفته است. دهکده میراث و غواصی دبی و ساحل الممرز از جاذبه‌های معروف دیگری هستند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آنها بازدید کنید. در هتل لی پارادایس پالاس دبی اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل لی پارادایس پالاس دبی

در هتل لی پارادایس پالاس امکانات رفاهی متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش، خدمات رزرو تور دبی، صرافی، کانسیرج و فاکتور به مهمانان می‌شود. در هتل پارادایس پالاس چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۳.۳۰ و چک‌اوت از ساعت ۱۱ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. پارادیس از هتل‌های بین‌المللی دبی به شمار می‌رود و کادر مجرب آن علاوه بر زبان‌های انگلیسی و عربی به ۶ زبان دیگر نیز مسلط هستند. با استفاده از خدمات کرایه خودرو می‌توانید به راحتی در شهر گردش کرده و از جاذبه‌های دبی بازدید نمایید. 

Le Paradise Palace Dubai پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات خانه‌داری به صورت روزانه در هتل لو پارادایس پالاس انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه بین‌المللی دبی تنها ۱.۶ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. ورود حیوانات خانگی به هتل پارادایس ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

اتاق‌های هتل Le Paradise Palace Dubai دارای فضای راحت و زیبایی هستند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق دلوکس تریپل و سوئیت (با منظره شهر) است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره زیبایی از شهر از آنها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. کتری برقی، رخت‌آویز و تلفن از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. سوئیت‌ها علاوه بر امکانات گفته شده دارای یخچال، کمد لباس، اتو، میز و غیره نیز هستند. ناگفته نماند هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود و گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

با استفاده از خدمات تور Le Paradise Palace Dubai می‌توانید به راحتی در شهر گردش کرده و از جاهای دیدنی دبی بازدید نمایید. در اوقات فراغتتان سری به مرکز اسپای هتل بزنید. انواع خدمات ماساژ در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. برای سرگرمی بیشتر مهمانان عزیز فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده، کارائوکه و بیلیارد تدارک دیده شده است.

رستوران هتل

هتل پارادیس دارای رستوران زیبایی است و برای وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار، عصرانه و شام آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. صبحانه در هتل Le Paradise Palace Dubai شامل منوی متنوعی از گزینه‌های آسیایی، کانتیننتال و حلال است. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای چینی رستوران نوش جان کنید. انواع نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند هتل پارادایس دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل لی پارادایس پالاس دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۷۵۰ متر
فاصله تا موزه دبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار طلای دبی: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ایلوژن دبی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل الممرز: ۶ کیلومتر


هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai

هتل Le Paradise Palace Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار