gardeshban.ir

هتل نووتل آمستردام سیتی از هتل‌های ۴ ستاره شیک در شهر آمستردام است که موقعیت قرارگیری خوبی داشته و در میان گردشگران محبوبیت دارد.
کد خبر: ۶۰۱۳۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲-1402 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نووتل آمستردام سیتی از هتل‌های ۴ ستاره شیک در شهر آمستردام است که موقعیت قرارگیری خوبی داشته و در میان گردشگران محبوبیت دارد. 

این هتل به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر آمستردام بازدید کنید. هنگامی‌که تصمیم می‌گیرید به شهر آمستردام سفر کنید، با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نووتل آمستردام سیتی مطمئن باشید یکی از محل‌های اقامت خوب این شهر بوده و در طول سال از مسافران سراسر جهان میزبانی می‌کنند. 

در فاصله ۵ دقیقه‌ای هتل Novotel Amesterdam City پارک آمستلپارک واقع‌شده است، همچنین دسترسی به مرکز شهر نیز از این هتل بسیار آسان است. 

جاهای دیدنی در شهر آمستردام به قدری زیاد است که باید با برنامه‌ریزی دقیق از روزهای سفرتان نهایت لذت را ببرید، برخی از مشهورترین جاذبه‌ها عبارت‌اند از بازار گل بلومن، موزه ریکس، میدان دام، کلیساهای تاریخی، کاخ سلطنتی، موزه ون گوگ، موزه علم نمو و غیره. فرودگاه آمستردام نیز در کمتر از ۱۵ دقیق از طریق تاکسی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی قابل‌دسترس است. 

از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، باشگاه بدنسازی، رستوران، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل نووتل آمستردام سیتی

در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید به اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. در صورت رزرو این هتل می‌توانید حیوانات خانگی‌تان را همراه خودتان ببرید، البته لازم است بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت کنید. با اقامت در هتل Novotel Amsterdam City برای برگزاری جلسات کاریتان می‌توانید به بخش بیزینس این هتل سر بزنید. همچنین در این هتل برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، محلی به ‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است. به دلیل دسترسی به تمامی طبقات از طریق آسانسور به راحتی می‌توانید در هر طبقه که مایل باشید، اتاق موردنظرتان را رزرو کنید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده نیز می‌توان به باشگاه بدنسازی مجهز اشاره کرد که برای ورزش دوستان گزینه بسیار مناسبی بوده و در حین سفر نیز می‌توانند به تناسب اندام خود فکر کنند. همچنین در بخش اسپا نیز سونا برای رفع خستگی میهمانان دایر شده است. برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید نسبت به کرایه دوچرخه اقدام کنید.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق کوئین اکسکیوتیو، اتاق کینگ اکسکیوتیو، اتاق کوئين سوپرییر، اتاق کوئین استاندارد، اتاق توئين سوپرییر و اتاق توئین استاندارد. تمامی اتاق‌ها در این هتل مدرن هستند و از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از باغ و شهر را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر چای‌ساز و قهوه ساز، تلویزیون و مینی بار بهره‌مند شوید. 

همچنین سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Novotel Amsterdam City عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، میز کار، فضای نشیمن و ورودی مخصوص ویلچر و گاوصندوق. در داخل اتاق‌ها به مسافران اجازه استعمال سیگار داده نمی‌شود. زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۳ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است. لازم به ذکر است که برای کودکان زیر ۲ سال هزینه اقامت دریافت نمی‌شود.

رستوران هتل

وعده صبحانه همه‌روزه در رستوران این هتل سرو می‌شود. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی‌های آمریکایی را در این رستوران سفارش دهید. برای وعده‌های دیگر نیز با توجه به فصلی که سفرکرده‌اید، غذاهای متنوع در منو برایتان ارائه می‌شود.

فاصله هتل نووتل آمستردام سیتی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه ون گوگ: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ریکس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ‌وحش آرتیس: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان دام آمستردام: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ سلطنتی آمستردام: ۱۲.۲ کیلومتر


هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City

هتل Novotel Amsterdam City
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار