gardeshban.ir

معرفی/
هتل ۵ ستاره مجلل و بسیار لوکس پارامونت میدتاون دبی در ۱.۴ کیلومتری برج خلیفه واقع شده است و اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان ارائه می‌دهند. این هتل برای کسانی که دوست دارند در کانون مراکز تجاری دبی باشند، گزینه‌ی مناسبی است.
کد خبر: ۶۰۳۶۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲-1402 August 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۵ ستاره مجلل و بسیار لوکس پارامونت میدتاون دبی در ۱.۴ کیلومتری برج خلیفه واقع شده است و اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان ارائه می‌دهند. این هتل برای کسانی که دوست دارند در کانون مراکز تجاری دبی باشند، گزینه‌ی مناسبی است، زیرا در بیزینس‌بی دبی و در فاصله‌ای چند قدم از جاده شیخ زاید، برج خلیفه و مرکز خرید دبی قرار گرفته است. فواره دبی و قاب دبی نیز از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۱۴ کیلومتر از هتل Paramount Hotel Midtown Dubai فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک بگیرید.

امکانات کلی هتل پارامونت میدتاون دبی

خدمات میز پذیرش از جمله خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات می‌تواند به نیازهای شما کمک کند. خدمات تاکسی و شاتل ارائه شده توسط هتل، گشت و گذار در دبی را راحت‌تر می‌کند. با لذت بردن از خدمات و امکانات رفاهی هتل پارامونت میدتاون، می‌توانید سفری بدون دردسر داشته باشید. با وای فای رایگان هتل می‌توانید همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشید. 

رفت و آمد از فرودگاه و بازگشت به فرودگاه را می‌توان به راحتی با خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل ترتیب داد. میهمانان می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. همچنین برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی را به صندوق امانات هتل تحویل دهید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. این هتل فرصت‌های تفریحی بی‌نظیری را برای گردشگرن و خریداران بلیط هواپیما ارائه می‌دهد. هتل همچنین دارای رستوران، بار، استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ و سونا است. 

علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از باشگاه تناسب اندام مجهز هتل استفاده کنند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود دهید یا در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز بکشید. برای میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند استخر مخصوص کودک نیز تعبیه شده است. میهمانان می‌توانند از منظره شهر لذت ببرند. 

جابه‌جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می‌شود. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. دقت داشته باشید که همراه داشتن هرگونه حیوان خانگی به داخل هتل Paramount Hotel Midtown Dubai ممنوع است. کارکنان میز پذیرش به زبان عربی، انگلیسی، هندی، ایتالیایی، روسی، اوکراینی، فیلیپینی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت می‌کنند و همیشه آماده کمک به میهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Paramount Hotel Midtown Dubai عبارتند از:

• اتاق خانوادگی
• سوئیت بلاک بوستر
• سوئیت ای لیست
• سوئیت پریمییر
• سوئیت کواستار
• سوئیت پارامونت
• اتاق استیج
• اتاق ساحلی

این هتل اتاق‌های نورگیری را که به امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، میز و صندلی، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش و سشوار مجهزند، در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. هتل پارامونت میدتاون واحدهایی را نیز ارائه می‌دهد که دارای بالکن و اتاق نشیمن مجزا هستند. هر اتاق دارای وای فای رایگان و یک کتری است. در همه اتاق‌های هتل Paramount Hotel Midtown Dubai ملحفه و حوله وجود دارد. در برخی اتاق‌های منتخب می‌توانید آب معدنی، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، چای فوری و مینی‌بار را در اختیار داشته باشید.

رستوران هتل

هر روز صبح در هتل پارامونت میدتاون صبحانه قاره‌ای در دسترس است. در این هتل مجموعه‌ای از انواع غذاها از جمله گزینه‌های حلال وجود دارد. همچنین میهمانانی که در تور دبی شرکت می‌کنند، قادر به سفارش نوشیدنی‌هایی خوشمزه در هر زمانی از روز خواهند بود.

فاصله هتل پارامونت میدتاون دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج خلیفه: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۸.۷ کیلومتر


هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai

هتل Paramount Hotel Midtown Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار