gardeshban.ir

هتل ایبیس گازیانتپ در سال ۲۰۰۹ در شهر گازیانتپ ترکیه افتتاح شده است. ایبیس گازیانتپ از هتل‌های ۳ ستاره این شهر تاریخی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۹۹۲۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲-1402 July 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ایبیس گازیانتپ در سال ۲۰۰۹ در شهر گازیانتپ ترکیه افتتاح شده است. ایبیس گازیانتپ از هتل‌های ۳ ستاره این شهر تاریخی به شمار می‌رود. Ibis Gaziantep در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد. با اقامت در هتل ایبیس از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. ایستگاه مترو در ۳۰۰ متری هتل قرار گرفته و با استفاده از آن به راحتی می‌توانید از جاهای دیدنی گازیانتپ بازدید نمایید. 

موزه مردم‌شناسی در ۲۵۰ متری هتل قرار گرفته و قلعه گازیانتپ فقط ۵۵۰ متر تا هتل فاصله دارد. جاهای دیدنی متعدد دیگری نیز در این شهر زیبا قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما ترکیه به مقصد گازیانتپ می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل ایبیس گازیانتپ گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل اوقات خوشی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبیس گازیانتپ

در هتل ایبیس گازیانتپ طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. استفاده از اینترنت و پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل ایبیس گازیانتپ ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و صرافی به مهمانان ارائه می‌شود. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل Ibis Gaziantep مسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی‌ شده است. 

فکس، فتوکپی و مرکز تجاری، هتل ایبیس را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته، صندوق امانات و دزدگیر اشاره کرد. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون خشک‌شویی، اتو، لاندری و پرس شلوار برخوردار شوید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی اوگوزلی گازیانتپ در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. خبر خوش اینکه در هتل ایبیس گازیانتپ حیوانات خانگی‌تان را می‌توانید همراهتان داشته باشید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

ساختمان هتل ایبیس گازیانتپ ۱۰ طبقه بوده و دارای ۱۷۷ واحد اقامتی راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های استاندارد دوبل و تویین است. منظره زیبایی از شهر یا باغ از اتاق‌ها دیده می‌شود. واحدهای اقامتی هتل Ibis Gaziantep عایق صدا هستند و فضای راحتی برای استراحت دارند. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام اتاق‌ها موجود است. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، کتری برقی، پنکه، سیستم گرمایش، میز، تلفن، رادیو، کمد لباس و رخت‌آویز اشاره کرد. هر واحد داری یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است ارائه‌ی سرویس اضافی بستگی به نوع اتاق و موجود بودنش دارد.

امکانات تفریحی هتل

یکی از جذابیت‌های هتل Ibis Gaziantep موقعیت مکانی آن است. با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاهای دیدنی شهر روبرو خواهید شد. پارک‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گردش در آن منطقه را جذاب‌تر می‌کنند. در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ زیبای هتل گردش کرده یا با هم‌سفرانتان گپ بزنید. برای سرگرمی مهمانان بازی‌های تخته‌ای و پازل در اتاق‌ها گنجانده شده است.

رستوران هتل

اقامتتان در هتل Ibis Gaziantep با صرف صبحانه سلف‌سرویس آغاز خواهد شد. رستوران هتل فضای مدرن و زیبایی دارد و برای هر سه وعده‌غذایی آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. انواع غذاهای بین‌المللی، رژیمی، اسنک و غذای کودک در این رستوران سرو می‌شود. ناگفته نماند رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل ایبیس گازیانتپ تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مردم‌شناسی گازیانتپ: ۲۵۰ متر
فاصله تا قلعه گازیانتپ: ۵۵۰ متر
فاصله تا موزه آشپزخانه: ۷۰۰ متر
فاصله تا موزه قوم‌نگاری: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه مولوی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ: ۱.۷ کیلومتر


هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep

هتل Ibis Gaziantep
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار