gardeshban.ir

هتل ایبریبا دیدوبه یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر تفلیس است که در نزدیکی یکی از مهم‌ترین اماکن تفلیس یعنی مرکز نمایشگاه‌های تفلیس واقع شده است و حدود ۲۵۰ متر با آن فاصله دارد.
کد خبر: ۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲-1402 July 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ایبریبا دیدوبه یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر تفلیس است که در نزدیکی یکی از مهم‌ترین اماکن تفلیس یعنی مرکز نمایشگاه‌های تفلیس واقع شده است و حدود ۲۵۰ متر با آن فاصله دارد. 

هتل ایبریا دیدوبه برای کسانی که بلیط هواپیما تفلیس خریده و قصد اقامت در هتلی با امکانات خوب و نرخ اقامتی مناسب دارند، گزینه خوبی است. این هتل با داشتن باغ سرسبز برای کسانی که از ماندن در فضای خانه و چهاردیواری خسته می‌شوند، انتخاب خوبی خواهد بود. 

هتل ایبریا دیدوبه از جاذبه‌های دیدنی تلفیس مثل موزه ابریشم، آکواپارک یا پارک آبی تفلیس، باغ‌های تفلیس و همچنین پارک‌ها و فضاهای سبز متعدد فاصله کمی دارد و مهمانان هتل به راحتی می‌توانند به این اماکن دیدنی دسترسی داشته باشند.

امکانات و خدمات عمومی هتل ایبریا دیدوبه تفلیس

هتل ایبریا دیدوبه با توجه به رده‌بندی خود از امکانات متعددی برخوردار است و در عین حال با ارائه خدماتی در سطح بالا توانسته رضایت‌مندی اکثر مهمانان خود را چه از بابت تمیزی، خدمات و چه از بابت رفتار پرسنلش کسب کند. این هتل دارای باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس شاتل و اینترنت رایگان است. پارکینگ اختصاصی هتل به صورت غیر رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار می‌گیرد. متاسفانه کسانی که به همراه حیوان خانگی خود سفر می‌کنند در این هتل پذیرش نمی‌شوند. هتل Iberia Didube Tbilisi خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌کند ولی مهمانان بایستی برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه‌ای پرداخت کنند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

تعداد اتاق‌های کوچک و نقلی هتل ایبریا دیدوبه در مجموع به ۱۰ واحد می‌رسد. این اتاق‌ها به طور منظم نظافت می‌شوند و متریال‌های باکیفیتی در سرویس‌های خواب اتاق‌ها استفاده شده است. به طور کل و با استناد به نظرهای مهمانان می‌توان گفت اتاق‌های هتل Iberia Didube Tbilisi واحدهای بسیار راحتی برای اقامت هستند. در این اتاق‌ها هر آنچه که برای اقامتی راحت بدان نیاز باشد، در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌های هتل ایبریا دیدوبه تفلیس دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه‌تخت، تلفن، مینی‌بار، چای‌ساز، اتو، میز، کمد و حمام‌های بزرگ و تمیز هستند. در این حمام‌ها سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان قرار داده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل ایبریا دیدوبه امکانات تفریحی چندانی ندارد ولی تورهای پیاده‌روی این هتل شما را به مکان‌های دلنشینی می‌برند. برای گشت و گذار در شهر نیز می‌توان از خدمات تور و تهیه بلیط هتل بهره‌مند شد و با سرویس شاتل به نقاط مختلف تفلیس رفت. هتل Iberia Didube Tbilisi دارای نگهبانی ۲۴ ساعته بوده و امنیت به طور کامل در آن برقرار است. ضمنا پرسنل هتل که به صورت حرفه‌ای از مهمانان خود میزبانی می‌کنند به زبان‌های انگلیسی و روسی کاملا مسلط هستند و با کمی آشنایی به این زبان‌ها می‌توان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این، برای اینکه کمی حال و هوایتان عوض شود می‌توانید به محوطه هتل که میز و صندلی‌هایی در آن چیده شده بروید و اوقات خوشی را آن‌جا سپری کنید.

رستوران هتل

شاید یکی از نقاط منفی هتل Iberia Didube Tbilisi نداشتن رستوران باشد. البته اقامت در این هتل همراه با ارائه صبحانه بوده و مهمانان می‌توانند با مراجعه به سالن غذاخوری هتل ایبریا دیدوبه غذای خود را از بوفه آن انتخاب کرده و میل کنند. برای وعده‌های ناهار و شام نیز بایستی با استفاده از خدمات روم سرویس هتل که در ساعات محدودی ارائه می‌شود، غذای خود را سفارش داده و در اتاقشان میل کنند و یا به یکی از رستوران‌های اطراف هتل که در فاصله کمتر از ۵۰۰ متری هتل قرار دارند، مراجعه کنند. پیدا کردن غذایی متناسب با ذائقه خود در این رستوران‌ها بسیار راحت است، چرا که انواع فست‌فود و غذاهای محلی گرجستان در این رستوران‌ها طبخ و سرو می‌شوند.

فاصله هتل ایبریا دیدوبه تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ‌های تفلیس: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه ابریشم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر تفلیس: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا یادبود تاریخ گرجستان: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۸ کیلومتر


هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi

هتل Iberia Didube Tbilisi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار