gardeshban.ir

هتل آیسا استانبول هتلی ۳ ستاره در محله معروف و محبوب بی اوغلو است که مرکز شهر به حساب می‌آید و مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است.
کد خبر: ۵۹۵۷۴
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 07
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آیسا استانبول هتلی ۳ ستاره در محله معروف و محبوب بی اوغلو است که مرکز شهر به حساب می‌آید و مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است. این هتل نقلی و کوچک که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های دیدنی استانبول مثل خیابان استقلال، میدان تقسیم، موزه مادام توسو، برج گالاتا و کاخ دلمه باغچه دارد. پس کسانی که بلیط هواپیما استانبول خریده‌اند و قصد اقامت در هتلی مقرون‌به‌صرفه در مرکز شهر را دارند و از طرفی می‌خواهند به جاذبه‌های معروف استانبول نزدیک باشند، می‌توانند با خیال راحت هتل آیسا را انتخاب کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آیسا استانبول

هتل آیسا با بازسازی اخیر خود سطح کیفی خدمات و امکاناتش را بالا برده و حالا به خاطر تمیزی، امکانات و همچنین پرسنل حرفه‌ای خود در زمره میزبان‌های شایسته و در عین حال ارزان استانبول قرار گرفته است. این هتل به ایستگاه مترو تقسیم نیز بسیار نزدیک است و این مزیت بزرگی در سفر به استانبول خواهد بود. البته هتل خدمات سرویس شاتل نیز ارائه می‌کند. فرودگاه استانبول از هتل AYSA Hotel Istanbul حدود ۳۶ کیلومتر فاصله دارد ولی هتل با ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی دغدغه حمل و نقل را کم می‌کند. هتل آیسا استانبول فاقد پارکینگ است ولی اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و اتاق‌های خانواده از دیگر خدمات و امکانات این هتل به شمار می‌روند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

هتل AYSA Hotel Istanbul در مجموع دارای ۱۸ واحد اقامتی است که این واحدها در قالب اتاق‌های استاندارد و اکونومی ارائه می‌شوند. به طبع اتاق‌های اکونومی هتل جزو واحدهای ارزان آن هستند ولی هر آنچه برای اقامتی راحت و آسوده نیاز باشد، در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. برخی از اتاق‌های هتل آیسا دارای بالکن هستند و از آنجا می‌توان شهر را نظاره کرد. کف اتاق‌های این هتل پارکت بوده و در کل به سبک مدرن دکور شده‌اند. نورگیری اتاق‌های هتل خوب است و در همه آن‌ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، چای‌ساز، میز و صندلی قرار داده شده است. توالت‌های این اتاق‌ها دارای بیده بوده و در حمام‌های اختصاصی آن‌ها سشوار، حوله و لوازم بهداشتی گنجانده شده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل AYSA Hotel Istanbul امکانات تفریحی ندارد اما می‌توان گفت تراس پشت بام آن مکان دنج و زیبایی برای هم‌نشینی دوستان و تماشای منظره زیبایی از برخی جاهای دیدنی استانبول خواهد بود. ضمن اینکه می‌توان آنجا از هوای خنک شب لذت برد و منظره‌های شهر را تماشا کرد. پرسنل هتل آیسا بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و جالب اینجاست که به زبان فارسی نیز آشنایی دارند و می‌توان به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. مهمانان می‌توانند با اقامت در هتل آیسا استانبول وسایل و اشیا قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل دهند و در صورت لزوم پول‌های خود را با استفاده از خدمات تبدیل ارز به ارز رایج ترکیه تبدیل کنند.

رستوران هتل

هتل AYSA Hotel Istanbul رستورانی ندارد ولی هر روز صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ صبح در کافه خود صبحانه‌های کاملی را سرو می‌کند و از آنجایی که اقامت در هتل آیسا همراه با ارائه صبحانه رایگان نیست، مهمانان باید هزینه صبحانه را پرداخت کنند. موقعیت مکانی هتل به گونه‌ای است که رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در اطراف هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند به راحتی غذای متناسب به ذائقه خود را پیدا کنند. برای رفتن به این رستوران‌ها پیاده‌روی زیادی لازم نیست و از همان ساختمان مجاور هتل، رستوران‌ها شروع می‌شوند و در هر قدمی می‌توان یکی را یافت.

فاصله هتل آیسا استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه مادام توسو: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا خیابان استقلال: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تقسیم: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه: ۱.۷ کیلومتر


هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul

هتل AYSA Hotel Istanbul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار