gardeshban.ir

معرفی/
هتل آوانی سوخومویت بانکوک یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس تایلند است که محبوب لاکچری‌پسندان واقع شده است.
کد خبر: ۶۰۰۵۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲-1402 July 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل آوانی سوخومویت بانکوک یکی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس تایلند است که محبوب لاکچری‌پسندان واقع شده است. اقامت در این هتل زیبا و شیک می‌تواند بهترین بخش سفر به تایلند و خرید بلیط هواپیما تایلند باشد. چون هتل آوانی سوخومویت بانکوک خدماتی در سطح استانداردهای جهانی ارائه می‌دهد و مجهز به مدرن‌ترین امکانات اقامتی و رفاهی است. 

این هتل در مجاورت مرکز خریدی واقع شده و در نزدیکی آن پارک‌ها و فضاهای سبز زیادی پیدا خواهید کرد. جاذبه‌های دیدنی تایلند مثل موزه خانه کامتینگ، آکواریوم زندگی دریایی، موزه ملی بانکوک و موزه مادم توسو زیاد نزدیک به این هتل نیستند و در فاصله ۶ تا ۸ کیلومتری از هتل قرار دارند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آوانی سوخومویت بانکوک

هتل Avani Sukhumvit Bangkok - SHA Extra Plus Certified در طول فعالیت خود توانسته رضایت‌مندی اکثر مهمانان خود را به بهترین نحو جلب کند و از هر نظر مانند رفتار پرسنل، امکانات، سطح خدمات، نرخ اقامتی و تمیزی اتاق‌ها امتیازی عالی از آن‌ها کسب کند. هتل آوانی سوخومویت دارای استخر بزرگی در پشت ساختمان است و باشگاه مجهزی دارد که می‌توان در حین تماشای زیباترین چشم‌اندازها تمرینات روزانه خود را انجام داد. استفاده از پارکینگ این هتل برای مهمانان رایگان است. هتل به غیر از این‌ها دارای پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، رستوران، اسپا، خدمات ماساژ، اتاق‌های جلسه و خدمات نگهداری از کودک است و برخی از امکانات خود را برای استفاده افراد توان‌جو بهینه کرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

این هتل باعظمت در مجموع ۳۸۲ واحد اقامتی دارد که در قالب اتاق‌های ۲ یا ۳ نفره ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها در متراژهای ۲۶ و ۳۷ مترمربعی هستند و به گونه‌ای دکور شده‌اند که حال و هوای خانه را برای مهمانان تداعی می‌کنند و آن‌ها را به رزرو دوباره در سفرهای بعدی مشتاق می‌کنند. رنگ‌های به کار رفته در المان‌های اتاق‌ها و همچنین فضای بزرگ و دلباز آن‌ها، اتاق‌های هتل را دلنشین‌تر کرده است و از پنجره‌های کف تا سقف آن‌ها می‌توان چشم‌اندازهای زیبایی از اطراف را دید. اگر می‌خواهید در اتاق‌های بزرگ هتل Avani Sukhumvit Bangkok اقامت کنید، اتاق‌های دلوکس آن را رزرو کنید. کمد، مبلمان، تلویزیون صفحه‌تخت، چای‌ساز، تهویه مطبوع، مینی‌بار، صندوق امانات و میز کار از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق‌ها قرار داده شده‌اند. حمام‌های اختصاصی و لوکس این اتاق‌ها دارای سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سرویس بهداشتی مجهز به بیده هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

در مرکز اسپای هتل Avani Sukhumvit Bangkok می‌توان از استرس و دغدغه‌های روزانه خلاص شد و با تراپی‌های مختلف روح و جسم خود را غرق در آرامش کرد. این مرکز اسپا همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کند. باشگاه هتل نیز هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب باز است. اگر برای کار به تایلند سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید که این هتل دارای ۶ اتاق جلسه با ظرفیت‌های مختلف و یک سالن ۷۲۰ نفری است. این سالن بزرگ برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌ها بسیار باشکوه است. این هتل برای همایش‌های بزرگ با ادغام ۲ اتاق جلسه خود، اتاق بزرگ‌تری را با ظرفیت ۵۴۰ نفر در اختیار مهمانانش می‌گذارد.

رستوران هتل

هتل آوانی سوخومویت بانکوک دارای ۲ رستوران است و رستوران اصلی آن «گرین هاوس» است که دور تا دور آن با پنجره‌های کف تا سقف پوشانده شده است و دید ۳۶۰ درجه‌ای به شهر دارد. سرآشپزهای این رستوران بزرگ و مدرن غذاهای لذیذ محلی و بین‌المللی را طبخ می‌کنند و مهمانان می‌توانند در تمامی وعده‌ها به این رستوران مراجعه کنند. رستوران گرین هاوس از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۱ شب باز است. رستوران The Deck مشرف به استخر هتل Avani Sukhumvit Bangkok بوده و برای سرو نوشیدنی و همچنین ناهار میزبان مهمانان است. اینجا می‌توانید انواع برگرها، پیتزاها، سالادها و شیک‌های خوشمزه میل کنید. این رستوران از ۸ صبح تا ۶ عصر باز است.

فاصله هتل آوانی سوخومویت بانکوک تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید امپوریوم: ۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز تجارت و نمایشگاه بین‌المللی بانکوک: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه خانه کامتینگ بانکوک: ۶ کیلومتر
فاصله تا موزه مادام توسو: ۹ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم زندگی دریایی بانکوک: ۹ کیلومتر


هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok

هتل Avani Sukhumvit Bangkok
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار