gardeshban.ir

هتل رزا گونیو در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و از هتل‌های معروف شهر باتومی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۹۶۴۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رزا گونیو باتومی در نزدیکی سواحل زیبای باتومی قرار گرفته است. هتل رزا گونیو در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و از هتل‌های معروف شهر باتومی به شمار می‌رود. Rosa Hotel Gonio Batumi انتخابی مناسب برای گردش در شهر باتومی است. هتل رزا در منطقه زیبایی از گونیو قرار گرفته و آرامش بیکران طبیعت باتومی را به مهمانان هدیه می‌کند. با اقامت در این هتل از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. 

یکی از مزیت‌های هتل رزا گونیو دسترسی خوب آن به جاهای دیدنی باتومی است. دژ گونیو باتومی در ۱.۷ کیلومتری هتل رزا قرار گرفته است. با خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می‌توانید از جاذبه‌های معروف دیگری از جمله دولفیناریوم باتومی و ساعت ستاره شناسی بازدید کنید. در هتل رزا گونیو باتومی اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای تفریحی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رزا گونیو باتومی

در هتل رزا گونیو باتومی امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی این هتل به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش، خدمات تور و صندوق امانات به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل رزا گونیو چک‌این از ساعت ۹ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، گرجی، ترکی و روسی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 

Rosa Hotel Gonio Batumi پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. آسانسور، مرکز همایش و اتاق سیگار از دیگر امکانات این هتل هستند. باتوجه به خدمات خانه‌داری، نگرانی از بابت نظافت اتاق‌ها نخواهید داشت و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری استفاده کنید. فرودگاه باتومی ۱۴ دقیقه تا هتل فاصله دارد و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان عزیز مهیا شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل رزا گونیو باتومی دارای ۲۴ واحد اقامتی ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد تریپل و اتاق تریپل در محوطه حیاط است. منظره زیبایی از دریا یا کوه از اتاق‌ها دیده می‌شود. تمامی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. میز، تلویزیون صفحه‌تخت و اتو از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند برخی از واحدهای هتل Rosa Hotel Gonio Batumi دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است اقامت کودکان زیر ۶ سال رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

با انتخاب Rosa Hotel Gonio Batumi برای اقامت، در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر روباز هتل شنا کنید. استخر هتل رزا گونیو فصلی است. در کنار استخر، صندلی‌های مخصوص و امکان سرو نوشیدنی وجود دارد. باغ هتل فضای زیبایی برای قدم‌زدن دارد. در صورت درخواست، امکانات باربیکیو در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. نزدیکی به ساحل از دیگر ویژگی‌های جذاب هتل رزا گونیو است، در هر زمانی که تمایل داشته باشید می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید یا حمام آفتاب بگیرید.

رستوران هتل

در هتل Rosa Hotel Gonio Batumi صبحانه سلف‌سرویس هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران داخل هتل تشریف ببرید. انواع اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل رزا گونیو باتومی، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای گرجی هستند.

فاصله هتل رزا گونیو باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل گونیو: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کواریاتی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دژ گونیو باتومی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باتومی ویوپوینت: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا صلیب گونیو: ۳.۹ کیلومتر


هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi

هتل Rosa Hotel Gonio Batumi


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار