gardeshban.ir

معرفی/
هتل دابل تری بای هیلتون السد دوحه یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در دوحه قطر است. این هتل با داشتن نظم عمومی و تمیزی بسیار چشمگیر می‌تواند سبب آرامش خاطر مسافران و خریداران بلیط هواپیما دوحه شود.
کد خبر: ۵۹۸۳۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲-1402 June 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل دابل تری بای هیلتون السد دوحه یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در دوحه قطر است. این هتل با داشتن نظم عمومی و تمیزی بسیار چشمگیر می‌تواند سبب آرامش خاطر مسافران و خریداران بلیط هواپیما دوحه شود. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از امکانات متنوعی نیز بهره‌مند شوید که این امکانات حقیقتاً درخور یک هتل پنج ستاره است. 

از امکانات برجسته و مهم هتل Doubletree By Hilton Doha - Al Sadd می‌توان به وجود استخر و اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد. در ادامه با ذکر جزئیات بیشتری در رابطه با امکانات هتل صحبت خواهد شد.

موقعیت مکانی هتل دابل تری بای هیلتون السد دوحه

این هتل همان‌طور که از نام آن نیز پیداست در منطقه السد قطر واقع شده است و فاصله بسیار نزدیکی با ایستگاه مترو Joaan دارد. استادیوم ورزشی باشگاه السد در فاصله ۵ کیلومتری از هتل قرار دارد. در ادامه می‌توانید به فاصله هتل با جاذبه‌های گردشگری دوحه نیز نگاهی بیندازید تا بتوانید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهید. نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این هتل این است که مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند امتیاز بسیار بالایی را به آن داده‌اند. با بازدید از جاهای دیدنی دوحه مانند: کورنیش دوحه، جنگل ساحلی التکیره، موزه‌های مشیرب و ... می‌توانید سفری خاطره‌انگیز داشته باشید. اگر می‌خواهید به این کشور سفر کنید، می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط تهیه کنید و سفر هوایی بسیار خوبی را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل دابل تری بای هیلتون السد دوحه

در این هتل می‌توانید به امکاناتی همچون اینترنت وای فای رایگان دسترسی داشته باشید. کارکنان هتل بسیار مجرب هستند و به زبان‌های متعددی همچون: عربی، انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، هندی، ترکی و آفریقایی تسلط کامل دارند. افراد توانخواه می‌توانند این هتل را به عنوان یکی از کاندیدهای اقامتی خود در نظر داشته باشند، زیرا تمام امکانات مورد نیاز برای اقامت راحت این افراد در هتل تعبیه شده است. 

برای مثال حمام و سرویس بهداشتی متناسب با شرایط این افراد تعبیه شده است و برای رفتن به طبقه‌های فوقانی آسانسور وجود دارد. اگر پول رایج کشور قطر را به همراه ندارید اصلاً نگران نباشید، زیرا از طریق صرافی موجود در هتل می‌توانید این نیاز را رفع کنید. هتل دارای یک استخر روباز است که در تمام فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد. استفاده از استخر رایگان است. علاوه بر وجود استخر خدماتی همچون اسپا و ماساژ نیز در هتل وجود دارد که استفاده از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه مجزا دارد. افرادی که خواهان اجاره خودرو هستند یا خودرو شخصی در این سفر دارند، می‌توانند از پارکینگ هتل Doubletree By Hilton Doha - Al Sadd به راحتی و بدون نیاز به رزرو هم استفاده کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل

اتاق‌ها همانند سایر بخش‌ها از تمیزی و تهویه مطبوع بسیار خوبی برخوردار هستند. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی اختصاصی هستند. واحدها با لوازم شیک و درجه یک مبله شده‌اند. تلویزیون با صفحه مسطح و اینترنت وای فای رایگان در تمام واحدها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی که در هتل Doubletree By Hilton Doha - Al Sadd وجود دارد شامل موارد زیر است:
• اتاق مهمان با دو تخت دابل
• اتاق دلوکس با دو تخت دابل
• اتاق مهمان خانوادگی
• اتاق مهمان کینگ
• اتاق کینگ دلوکس
• اتاق کینگ با یک اتاق خواب
• سوئیت کینگ جونیور

رستوران هتل

هتل دارای چندین رستوران است که بسته به آژانس مسافرتی و اتاقی که رزرو می‌کنید، رستوران خاصی به شما پیشنهاد می‌شود. تمام رستوران‌های هتل Doubletree By Hilton Doha - Al Sadd بسیار شیک و تمیز هستند و غذاها به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود.

فاصله هتل دابل تری بای هیلتون السد دوحه تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه‌های مشیرب: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا صحرای دوحه: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه الزباره و روستای متروکه: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه هنر اسلامی دوحه: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا روستای فرهنگی کاتارا: ۱۱.۴ کیلومتر


هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd

هتل Doubletree By Hilton Doha Al Sadd
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار