gardeshban.ir

هتل ۴ ستاره واین پالاس تفلیس در ۳ کیلومتری برخی از جاهای دیدنی تفلیس نظیر تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است.
کد خبر: ۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۲-1402 July 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ۴ ستاره واین پالاس تفلیس در ۳ کیلومتری برخی از جاهای دیدنی تفلیس نظیر تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. ایستگاه مترو دانشگاه فنی در ۴۵۰ متری این هتل واقع شده و در منطقه تجاری محبوب تفلیس قرار دارد. تئاتر روستاولی در ۲.۶ کیلومتری و میدان آزادی در ۳.۳ کیلومتری هتل قرار دارد. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، پل صلح و برج پخش تلویزیون تفلیس اشاره کرد که مورد استقبال گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. 

این هتل ۷ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که در ۲۰ کیلومتری هتل قرار دارد. برای خرید آنلاین بلیط هواپیمای تفلیس می‌توانید از آژانس‌های مستقر در سفرمارکت کمک گرفته و با رزرو هتل Hotel Wine Palace Tbilisi، اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل واین پالاس تفلیس

پذیرش هتل به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای رایگان در سراسر هتل Hotel Wine Palace Tbilisi در دسترس است. برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن هر گونه حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. 

استعمال دخانیات نیز در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل مکان‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نشود. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. همچنین برای آسودگی میهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با هزینه اضافی ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از بار و رستوران هتل لذت ببرند. 

به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. از خدمات دیگری که در این هتل ارائه می‌شوند می‌توان به خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی اشاره کرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل واین پالاس تفلیس به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. تخت اضافی با هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کودکان بالای ۶ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Hotel Wine Palace Tbilisi عبارتند از:
• اتاق دبل دارای بالکن
• اتاق توئین دارای بالکن
• اتاق دبل لوکس دارای بالکن

اتاق‌های ساده دارای نقاشی‌های دیواری زیبایی هستند. هر اتاق در هتل واین پالاس تفلیس دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، یخچال و صندوق امانات است. همچنین در هر اتاق حمام اختصاصی وجود دارد. برای راحتی بیش‌تر، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان در اتاق‌ها پیدا خواهید کرد. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها امکان‌پذیر است و در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید و سپس با تور مسافرتی تفلیس راهی اماکن دیدنی این شهر شوید.. سرویس اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

رستوران هتل

این هتل هتلی بی‌نظیر برای همه کسانی است که عاشق غذاهای گرجی هستند. در رستوران هتل Hotel Wine Palace Tbilisi انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه سرو می‌شود. همچنین در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل واین پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پل ملکه تامار: ۵۰۰ متر
فاصله تا باغ بوکیا: ۶۵۰ متر
فاصله تا باغ سماعیه: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیسک ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۴.۱ کیلومتر


هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi

هتل Hotel Wine Palace Tbilisi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار