gardeshban.ir

هتل یااو پکن، هتل ۳ ستاره زیبایی است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی پایتخت چین واقع شده و در مجاورت پارک معروف بی های پکن قرار دارد.
کد خبر: ۶۰۱۳۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲-1402 July 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل یااو پکن، هتل ۳ ستاره زیبایی است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی پایتخت چین واقع شده و در مجاورت پارک معروف بی های پکن قرار دارد. 

دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی پکن بسیار راحت است؛ زیرا که در منطقه پرجنب و جوش و زنده چائونگ مستقر یافته و اطرافش را جاذبه‌های متعدد، پارک های تفریحی پکن، مراکز خرید معروف، رستوران‌ها و کافه‌های شیک و ... احاطه کرده‌اند. امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در هتل نیز باتوجه به ستاره هتل بسیار باکیفیت و مرغوب بوده و فراتر از سطح انتظار است. 

مهمانانی که در سفر به پکن هتل یااو پکن را رزرو می‌کنند، در اتاق‌های دنج و وسیع خود استراحت کرده و از چشم‌انداز زیبایی که از پنجره اتاقشان پیداست، لذت می‌برند. تمامی خدمات ارائه شده در هتل یااو پکن رضایت‌بخش و خشنودکننده هستند و مهمانان از بابت اقامت در این هتل احساس خرسندی می‌کنند.

هتل یااو پکن هم به لحاظ هزینه اقامت، هم به لحاظ موقعیت مکانی و همچنین از لحاظ راحتی و آرامش گزینه معقول و به‌صرفه‌ برای گردشگران به حساب می‌آید. مهمانانی که دوست دارند در سفر به پکن ضمن برخورداری از اقامت دنج و دلنشین، به بسیاری از مکان‌های دیدنی شهر از جمله معابد پکن، کاخ تابستانی پکن، معبد خورشید و ... دسترسی سریع داشته و بتوانند با پیاده‌روی کوتاه به بازدید از آن‌ها بروند، بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌شود نام هتل Beijing Ya Ao Hotel را به خاطر بسپارید و پس از خرید بلیط هواپیما خارجی برای رزرو آن اقدام نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل یااو پکن

در هتل یااو پکن انواع خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانان چینی که از دیگر شهرها با خودروی شخصی‌شان به پکن سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ هتل که مشمول هزینه است، استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای پرسرعت و رایگان در سراسر هتل و اتاق‌ها برای مهمانان امکان‌پذیر است. 

لابی هتل در طبقه همکف قرار دارد و شامل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، روزنامه، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات برای مهمانان است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تهیه بلیط، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و چینی تسلط دارند و با مهمانان خارجی ارتباط گرم و صمیمی برقرار می‌کنند.

لازم به ذکر است، در هتل یااو پکن حیوانات خانگی با دریافت هزینه تعریف‌شده توسط هتل پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل

در هتل یااو پکن انواع اتاق‌ها‌ با امکانات و ویژگی‌های متنوع قابل رزرو هستند. مهمانان می‌توانند اتاقی را که مناسب سلیقه و نیازهایشان است، انتخاب و رزرو نمایند. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:

• سوئیت اگزکتیو
• سوپریور اگزکتیو
• سوئیت بیزینس
• بیزینس دلوکس
• سینگل اکونومی
• دبل اکونومی
و ... .

چشم‌انداز اتاق‌ها را مناظر زیبایی از شهر پکن و جاذبه‌ها تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها بسیار شیک، مدرن و زیباست و از ترکیب رنگ‌های هماهنگ و جذاب در چیدمان و طراحی اتاق‌ها استفاده شده‌ است. فضای اتاق‌ها دنج و دل‌باز است. اسباب و لوازم مرغوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند و کف اتاق‌ها با موکت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها قابل‌اطمینان است و خدمات خانه‌داری به طور رایگان و روزانه به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها اکیداً ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل

داخل تمام اتاق‌های هتل یااو پکن امکانات گوناگون شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل یااو پکن مهمانان می‌توانند از خدمات مراقبتی و ریلکسی شن مرکز اسپای هتل شامل انواع ماساژها و ... لذت ببرند. مهمانان با استفاده از این خدمات احساس شادابی و آرامش می‌کنند. یک سالن بدنسازی مجهز در هتل وجود دارد. مهمانان ورزشکار می‌توانند تمریناتشان را در این سالن انجام دهند. مهمانانی که به رکاب زدن در خیابان‌های پکن علاقه دارند، می‌توانند از هتل دوچرخه کرایه کرده و زیبایی‌های شهر را به نحوی دیگر کشف و تجربه کنند. همچنین، می‌توانند در تورهای کوهنوردی شرکت کرده و یا به بازی‌های تنیس، بیلیارد، تیراندازی و ... مشغول شوند. ضمنا، یک سالن زیبایی نیز در هتل فعالیت کرده و انواع خدمات زیبایی و آرایشی به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد.

رستوران هتل

یک بار نوشیدنی، یک کافی شاپ و یک رستوران شیک در هتل یااو پکن وجود دارد و هرکدام انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه و باکیفیت برای مهمانان آماده می‌کنند. وعده صبحانه همه‌روزه به‌صورت بوفه‌ای از ساعت ۶ الی ۹ صبح سرو می‌شود و دیگر وعده‌ها به‌صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. منوی رستوران‌ شامل غذاهای متنوع چینی و ... است. دکوراسیون رستوران‌ زیباست و فضای دنجی برای غذاخوری دارد. بار نوشیدنی جات نیز انواع میان‌ وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوش طعم برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل یااو پکن تا جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک بی های پکن: ۴۶ متر
فاصله تا شهر ممنوعه پکن: ۲٫۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی چین: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا دروازه ژنگ یانگ‌من پکن: ۴٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان تیان آنمن پکن: ۴٫۷ کیلومتر
فاصله تا معبد بهشت پکن: ۸٫۷ کیلومتر


هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel

هتل Beijing Ya Ao Hotel
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار