gardeshban.ir

هتل نیو کالیفرنیا دبی در منطقه قدیمی دبی واقع شده و گزینه مناسبی برای گردشگران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۶۰۸۰۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲-1402 September 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل نیو کالیفرنیا دبی در منطقه قدیمی دبی واقع شده و گزینه مناسبی برای گردشگران به شمار می‌رود. نیو کالیفرنیا از هتل‌های ۳ ستاره شهر دبی است. هتل نیو کالیفرنیا از سال ۲۰۰۰ میزبان گردشگران بوده و در سال ۲۰۲۱ مورد نوسازی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. موزه دبی ۱.۷ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و برج ساعت در ۲.۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاهای دیدنی متنوع دیگری نیز در این شهر جذاب قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در New California Hotel Dubai اوقات خوشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل نیو کالیفرنیا دبی

در هتل نیو کالیفرنیا دبی امکانات مناسبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحتی را برایتان فراهم خواهد کرد. پارکینگ خصوصی در نزدیکی هتل قرار گرفته است. یکی از مزایای اقامت در هتل نیو کالیفرنیا نزدیکی آن به ایستگاه‌های مترو است؛ با استفاده از سیستم حمل‌و‌نقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در تمام شهر گردش کنید. در هتل نیو کالیفرنیا پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد. 

در قسمت پذیرش، خدمات صرافی، اتاق چمدان، چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، کانسیرج، کمد و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. لازم به ذکر است در هتل نیو کالیفرنیا چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌شود. جالب است بدانید New California Hotel Dubai از هتل‌های چندزبانه دبی به شمار می‌رود و تیم حرفه‌ای آن مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، اردو، بنگالی و فیلیپینی هستند. 

خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری همچون خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، دوربین مداربسته، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق و دزدگیر را نام برد. ناگفته نماند نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۵ کیلومتری هتل قرار گرفته است. ورود حیوانات خانگی به هتل کالیفرنیا دبی ممنوع است.

انواع اتاق‌ های هتل و امکانات آنها

هتل نیو کالیفرنیا دارای ۴۵ واحد اقامتی راحت و جادار است که می‌توانید با توجه به تعداد نفراتتان، واحد مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق استاندارد سینگل، اتاق استاندارد تریپل، اتاق سوپریور دوبل، اتاق دلوکس دوبل و اتاق دلوکس سینگل است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، چای‌ساز، میز، صندلی، آباژور و تلفن اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش و لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است هیچ‌یک از اتاق‌های هتل New California Hotel Dubai ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را به خاطر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل

هتل New California Hotel Dubai با نزدیکی به جاهای دیدنی دبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای گشت‌وگذار در شهر دبی است. با استفاده از خدمات تور مسافرتی دبی در هتل می‌توانید به راحتی از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر معروف بازدید نمایید.

رستوران هتل

با اقامت در New California Hotel Dubai روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ در اتاقتان آغاز خواهد شد. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به یکی از رستوران‌های نزدیک هتل تشریف ببرید. خوشبختانه رستوران‌های خوبی در همسایگی هتل قرار دارند که گزینه خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی دبی هستند. رستوران‌های Hobaita Restaurant و Behzad Restaurant فقط ۵۰ متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل نیو کالیفرنیا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه دبی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا محله تاریخی الفهیدی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه ایلوژن: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه اتحاد دبی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمیرا: ۷.۴ کیلومتر


هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai

هتل New California Hotel Dubai


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار