gardeshban.ir

معرفی/
هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس دبی به شمار می‌رود و امکانات بی‌نظیری به مهمانان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۶۱۴۵۹
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) در منطقه البرشا دبی قرار دارد. هتل ۵ ستاره الیت بیبلوس با نام سابق آئوریس پلازا در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و تجربه خوبی در زمینه هتلداری دارد. هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس دبی به شمار می‌رود و امکانات بی‌نظیری به مهمانان ارائه می‌کند. 

با اقامت در Elite Byblos Hotel Dubai دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. پارک آبی وایلد وادی و برج العرب حدود ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. جذابیت‌های متعدد این شهر جهانی، گردشگران زیادی را به خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی مجاب می‌کند. در هتل الیت بیبلوس دبی اوقات خوشی خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی

در Elite Byblos Hotel Dubai امکانات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل الیت بیبلوس ۲۴ ساعته است، چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۰.۳۰ و چک‌اوت از ساعت ۷ تا ۲۴ انجام می‌گیرد. 

در قسمت پذیرش هتل، خدمات تور، صرافی، چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی و هندی هستند و به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند. در سالن انواع خدمات زیبایی به مهمانان ارائه می‌شود. مرکز تجاری، اتاق همایش و امکاناتی نظیر فکس و فتوکپی هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. ناگفته نماند هتل الیت برای استفاده مهمانان معلول بهینه‌سازی شده است. 

از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، صندوق امانات، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته و سیستم اعلام حریق را نام برد. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو بهره‌مند خواهید شد. فرودگاه بین‌المللی دبی در ۲۱ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها

۳۲۹ واحد اقامتی هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) فضای ایده‌آلی برای اقامت دارند. منظره زیبایی از شهر از اتاق‌ها دیده می‌شود. Elite Byblos Hotel Dubai واحدهای اقامتی متنوعی دارد و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفراتشان اقدام به رزرو نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق کلاسیک کینگ، اتاق تویین دلوکس، سوئیت دوخوابه، سوئیت یک‌خوابه اگزکیوتیو، اتاق دلوک

س دوبل، اتاق کلاسیک تویین، سوئیت یک‌خوابه، اتاق کینگ اگزکیوتیو و اتاق تویین اگزکیوتیو است. اتاق‌های هتل الیت عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. نشیمن، مینی‌بار، کتری، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، تلفن و میز در تمام واحدها موجود است. برخی از واحدها دارای آشپزخانه و لوازم پخت‌و‌پز نیز هستند. هریک از واحدها دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافی در صورت موجود بودن ارائه می‌شوند و گهواره رایگان است.

امکانات تفریحی هتل

اگر قصد سفر تفریحی به دبی دارید، در اقامت Elite Byblos Hotel Dubai تردید نکنید. استخر روف‌تاپ هتل الیت در تمام طول سال باز بوده و استفاده از آن برای مهمانان رایگان است. در کنار استخر، صندلی‌های مخصوص، وسایل جانبی و امکان سرو نوشیدنی وجود دارد. کودکان عزیز در زمین‌بازی اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. دارت، بیلیارد و بولینگ از جمله تفریحاتی هستند که می‌توانید با هم‌سفرانتان امتحانش کنید. برای سرگرمی بیشتر فعالیت‌هایی نظیر اجرای موسیقی زنده و پخش مسابقات ورزشی تدارک دیده شده است. مرکز اسپای هتل سابق آئوریس پلازا دارای سونا و جکوزی است و خدمات ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند.

رستوران هتل

هتل Elite Byblos Hotel Dubai دارای ۴ رستوران باکیفیت است و نیازی نیست برای صرف غذا از هتل خارج شوید. Monarch Coffee Shop از ۵ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان است. انواع غذاهای بین‌المللی، حلال و گیاهی در فضایی مدرن سرو می‌شود. برای صرف غذاهای آمریکایی سری به Brooklyn Bar بزنید. در Mediterraneo Bistro & Restaurant مهمان طعم اصیل غذاهای مدیترانه‌ای خواهید شد. در رستوران روفتاپ Zodiac از ۹ صبح تا ۳ نیمه‌شب در فضایی آزاد از مهمانان هتل پذیرایی می‌شود. ناگفته نماند هتل الیت بیبلوس دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید.

فاصله هتل الیت بیبلوس (آئوریس پلازا سابق) دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمیرا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ میراکل دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا آب‌نمای دبی: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲.۴ کیلومتر

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai

هتل Elite Byblos Hotel Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار