gardeshban.ir

معرفی/
هتل گرنجور هتلی پنج ستاره و شیک در شهر باتومی گرجستان است. این هتل بی‌نظیر به دلیل نزدیکی به ساحل در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۶۱۵۸۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل گرنجور هتلی پنج ستاره و شیک در شهر باتومی گرجستان است. این هتل بی‌نظیر به دلیل نزدیکی به ساحل در میان توریست‌ها و گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است و در طول سال مسافران زیادی با خرید بلیط هواپیما راهی باتومی می‌شوند. با انتخاب این هتل برای اقامت تنها ۲۰۰ متر تا ساحل فاصله خواهید داشت. 

در هتل گرنجور می‌توانید از شاتل فرودگاهی استفاده کنید و مسیر فرودگاه تا هتل را به راحتی بپیمایید. این مسیر حدوداً ۳ کیلومتر است و برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. توجه داشته باشید که به دلیل موقعیت قرارگیری عالی هتل The Grandeur Hotel Batumi می‌توانید از جاهای دیدنی و تفریحی شهر باتومی غافل نشوید. برخی از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل مجسمه علی و نینو است که در فاصله ۵ کیلومتری از هتل واقع‌شده است. 

همچنین ایستگاه قطار باتومی نیز در فاصله ۸ کیلومتر قرار دارد و از این طریق می‌توانید به تمامی نقاط شهر بروید و از جاهای دیدنی مانند دلفیناریوم باتومی، باغ گیاه‌شناسی و کلیساها و موزه‌های باتومی بازدید کنید. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، پارکینگ اختصاصی رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، تراس و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گرنجور باتومی

پارکینگ اختصاصی موجود در هتل گرنجور نیز دایر بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید و به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود. محوطه هتل را باغ زیبایی فرا گرفته است که از تماشای آن سیر نخواهید شد. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند. در بخش پذیرش هتل The Grandeur Hotel Batumi به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران بوده و در بهتر شدن شرایط اقامتشان تلاش می‌کنند. یکی از موارد جالب آزاد بودن ورود حیوانات به هتل گرنجور است تا مسافرانی که حیوانات خانگی دارند از این بابت آسوده باشند. فقط لازم است تا هزینه مربوطه پرداخت شود. در هتل گرنجور اینترنت وجود ندارد، بدین‌جهت باید در هنگام ورود به فرودگاه باتومی نسبت به خرید سیم‌کارت این کشور همراه با اینترنت همراه اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل

از میان امکانات تفریحی موجود در این هتل زیبا می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که به صورت فصلی دایر می‌شود، ساعت کاری این استخر از ۷ صبح تا ۹ شب است. این استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و لحظات خوشی در انتظار مسافران است. همچنین در هتل The Grandeur Hotel Batumi بخشی نیز به عنوان جکوزی بوده و در این قسمت می‌توانید ریلکس کنید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق توئين استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز دریا، سوئیت جونیور، سوئیت دوخوابه، سوئیت با تراس. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از دریا و باغ محوطه هتل را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از امکاناتی نظیر اتو، فرش، کتری برقی، سیستم گرمایشی، کمد لباس، فضای نشیمن بهره‌مند شوید. هریک از اتاق‌های موجود در هتل The Grandeur Hotel Batumi مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، میز کار، تلویزیون، حمام اختصاصی و بالکن با چشم‌انداز دریا هستند. در تمامی واحدهای اقامتی گاوصندوق تعبیه‌شده است تا مسافران از بابت وسایل ارزشمندشان خیالشان راحت باشد. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی سرشار از آرامش در انتظار شماست. همچنین به یاد داشته باشید که در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل

وعده صبحانه در رستوران این هتل همه‌روزه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. همچنین در رستوران Trattoria Zio می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی در هر سه وعده غذایی میل کنید.

فاصله هتل گرنجور باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل باتومی: ۲۰۰ متر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی باتومی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک مراکل: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا ساحل گونیو: ۶ کیلومتر

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi

هتل The Grandeur Hotel Batumi
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار