gardeshban.ir

هتل رویال سیگنیچر از هتل‌های چهار ستاره مشهور در شهر آلور ستار مالزی است که موقعیت مکانی عالی داشته و از مسافران زیادی در طول سال استقبال می‌کند.
کد خبر: ۶۱۱۰۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲-1402 October 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل رویال سیگنیچر از هتل‌های چهار ستاره مشهور در شهر آلور ستار مالزی است که موقعیت مکانی عالی داشته و از مسافران زیادی در طول سال استقبال می‌کند. این هتل زیبا در سال ۲۰۱۷ ساخته ‌شده و محیط اطراف هتل را انواع رستوران‌ها و مراکز خرید فراگرفته است. 

هتل رویال سیگنیچر دارای ۷ طبقه بوده و مرکز خرید امان سنترال مال در فاصله ۸۵۰ متری از این هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه سلطان عبدل حلیم در فاصله ۹ کیلومتری هتل واقع ‌شده است، بنابراین با رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما کوالالامپور می‌توانید اقامتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

از امکانات مشهور این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، روم سرویس، امکانات برای مسافران معلول، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد. در هنگام صبح یا عصر می‌توانید در محوطه هتل قدم بزنید و از فضای سبز لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل رویال آلور ستار

اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در بخش پذیرش نیز به صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال می‌کنند. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و خدمات خانه‌داری بهره‌مند شوید. میز تور گردشگری نیز در لابی دایر بوده و به مسافران جاهای دیدنی و گردشگری را معرفی می‌کنند. 

همچنین در این بخش بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری را ارائه می‌دهند. برای آن دسته از مسافرانی که ماشین شخصی دارند، پارکینگ وجود ندارد. خدمات مربوط به شستشو نظیر لباسشویی، خشک‌شویی و اتوکشی در این هتل انجام می‌گیرند. در بخش بیزینس نیز می‌توانید جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید، البته باید برای بهره‌مندی از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. 

برای دسترسی به تمامی طبقات نیز می‌توانید سوار آسانسور شوید. برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و حرکتی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم شده است. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، چینی و مالایی صحبت می‌کنند. با توجه به قوانین موجود در این هتل حیوانات خانگی اجازه ورود ندارند. خدماتی نظیر باربیکیو نیز در محوطه این هتل دایر شده است. در صورت نیاز به پول رایج کشور مالزی می‌توانید به صرافی موجود در هتل بروید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل

از خدمات تفریحی این هتل زیبا می‌توان به کارائوکه اشاره کرد که مسافران می‌توانند ساعاتی از روز را در این بخش سپری کنند. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت شود.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از: سوئیت رویال، سوئیت اکسکیوتیو، اتاق کینگ دلوکس، سوئیت خانواده، اتاق توئین دلوکس سوپر، اتاق تریپل اکسکیوتیو، اتاق تریپل دلوکس، اتاق کوادروپل، سوئیت جونیور دلوکس و استودیو دلوکس. اتاق‌های موجود در این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی با سرویس بهداشتی فرنگی هستند. سایر امکانات موجود در اتاق‌ها عبارت‌اند از: چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس، گاوصندوق، میز کار، یخچال، مینی بار، فرش، کتری برقی. در داخل اتاق‌های این مجموعه اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. در داخل اتاق‌ها مینی بار وجود دارد.

رستوران هتل

میهمانان با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل می‌توانند در رستوران انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنند. از رستوران می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی را سفارش دهید و در اتاقتان میل کنید. برای کودکان نیز غذای مخصوص ارائه می‌شود. همچنین بخشی به عنوان کافی‌شاپ دایر بوده و انواع غذاهای سبک خوشمزه و نوشیدنی قابل سفارش است.

فاصله هتل رویال سیگنیچر آلور ستار تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا برج آلور ستار: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا مرکز بدمینتون: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا رودخانه کداح: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید لوتوس: ۴.۹ کیلومتر


هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar

هتل Royale Signature Hotel Alor Setar
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار