gardeshban.ir

هتل هایاسا ایروان یکی از هتل‌های زیبا و لوکس ۴ ستاره است که در مرکز شهر ایروان واقع شده است. هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۱۳۵۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل هایاسا ایروان یکی از هتل‌های زیبا و لوکس ۴ ستاره است که در مرکز شهر ایروان واقع شده است. هتل با موقعیت مناسب خود دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم می‌کند. این هتل به مسجد آبی، میدان جمهوری، تئاتر اپرا و باله ارمنستان، پارک عشاق، موزه تاریخ ارمنستان و کارخانه براندی ایروان نزدیک است. 

نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی Zvartnots است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد؛ به همین دلیل مسافرانی که با بلیط هواپیما ایروان به این شهر سفر کرده‌اند به راحتی به فرودگاه دسترسی دارند. در ادامه بیشتر به امکانات و ویژگی‌های جذاب این هتل می‌پردازیم.


امکانات کلی هتل هایاسا ایروان

این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، انبار چمدان، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است. این هتل دارای یک آرایشگاه و مرکز تجاری است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح و بازدید از جاهای دیدنی ایروان می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید.

اشخاصی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. هتل هایاسا ایروان دارای مرکز تناسب اندام، سالن مشترک، رستوران و بار است. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ایروان ارمنستان را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Hayasa Hotel Yerevan اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان و کارکنان ایجاد نشود. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. همچنین برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی دچار معلولیت هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید.

هتل Hayasa Hotel Yerevan دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که به آن‌ها اشاره شد، در این هتل خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی شرکت کنید. تخت نوزاد به صورت رایگان در اختیار میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند قرار می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی، ارمنی و روسی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

در این هتل ۸۸ اتاق و سوئیت مدرن ارائه می‌شوند. انواع اتاق‌های هتل هایاسا ایروان عبارت‌اند از:

• اتاق‌های خانوادگی
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین
• اتاق کینگ استاندارد
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق دبل سوپریور
• سوئیت کینگ
• سوئیت سوپریور

هتل Hayasa Hotel Yerevan اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با دوش و سشوار در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه کوچک با مایکروویو و اجاق گاز هستند. نگران تشنگی خود نباشید زیرا در اتاق‌ها آب بطری، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و چای فوری وجود دارد. اتاق‌های هتل هایاسا ایروان دارای ملحفه و حوله نیز است. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل

هتل هایاسا ایروان صبحانه قاره‌ای را از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ ارائه می‌دهد. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن و غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل هایاسا ایروان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد آبی: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان جمهوری ایروان: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۹۵۰ متر
فاصله تا پارک عشاق: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله ارمنستان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا آبشار ایروان: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا ماتناداران: ۲ کیلومتر


هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan

هتل Hayasa Hotel Yerevan
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار